Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Was wel makkelijk poetsen op de rug![]()
We hebben hier een stroompje door de wei in de winter (inmiddels staat hij weer droog) , dit is naast dat stroompje waar hij onze wei binnen komt. Op een of andere manier is het daar altijd erg zacht.
Het paard loopt er vreemd genoeg graag, ze zakt echt tot de voorknie en sprong in de grond weg en gaat dan rustig staan eten. Ze trekt ook zelf dr benen er ook weer uit dus ik heb er geen werk aan. De eerste keer dat ik het zag ben ik er wel even bij gebleven
Popstra schreef:Ik heb gister de merries weer op de ( kale) wei gehad. Ze kwamen er met een enorm ronde buik vanaf! Zat te eten dus. Denk dat wij zelf er meer een probleem van maken dat het kaal is dan de paardjes zelf
Popstra schreef:Lag er ook aan hoeveel paarden er op stonden. Hier maar 4 paarden dus zo kaal is het nu ook weer niet. Paarden hebben nergens last van, krijgen hooi op de paddock en verder 5 uurtjes weidegang opbouwend naar weer langer. Maak er niet zo een probleem van.
_Lorette_ schreef:De paarden heb ik nog op tropenrooster ('s nachts buiten) en dan is het beperken van grastijd i.v.m. fructaan wel een beetje ingewikkeld... Ik twijfel waar ik goed aan doe.
_Lorette_ schreef:Ik heb nog wel wat regen nodig... Er heeft nog geen plas gestaan. Voor de grassprieten doet het wel iets, maar de bomen hebben het moeilijk.
De paarden heb ik nog op tropenrooster ('s nachts buiten) en dan is het beperken van grastijd i.v.m. fructaan wel een beetje ingewikkeld... Ik twijfel waar ik goed aan doe.