Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil tshirtjes en cappuccino in de tuin!
Citaat:Citaat:
Ik ben bij ons in het dorp nog steeds het voorbeeld wat mensen aandragen bij een kind wat paardrijden leuk vindt. Doe het niet !!
ik moet zeggen ik vind paardrijden nu (als 42-jarige) ook best een gevaarlijke sport. Ik vind het dan ook niet zo heeeel erg dat mijn kids niet willen paardrijden (zal je zien, willen ze straks een motor
)
)
Ik heb ooit eens ponykampbegeleiding gedaan (eens maar noooooit weer) en toen heb ik Beer meegenomen toen hij 5 was en nog niet zo lang onder het zadel. Stond er ook een springkussen voor zijn stal...
hij was al aardig koelbloedig maar na die week.. met hordes gillende kinderen, dat springkussen, livemuziek, meer gillende kinderen en groepsritten etc had ik echt een bomproof peerd, heerlijk!
Hihi..
Eerst nog even lekker lezen, klaar met schermpjes.
Zoefi! Zie t helemaal voor me! Haha! Had vandaag met het fietsen weer zo n dingetje dat het net goed ging. Ik heb haar gewoon in het hoofdstel en volgens de tips van dames hier un het topic mag ze niet voorbij mijn schouder komen. En ik heb dus handremmen. Wil dus niet de teugels om die remmen komen. Dus de teugels redelijk kort vast en dan heb je dus nog een aardige lus teugels over om mee te wapperen als ze even te hard gaat. Ik ben wel redelijk consequent. Maar de lus zat dus ineens tussen de spaken van mijn voorwiel
. Gelukkig kon ik op tijd stoppen en gebeurde er niks. Maarja.... Dat dus... 
Niemand kan dat hebben.