Kirrr schreef:Ik zou toch graag zelf een scheermachine aanschaffen. Als je een paar keer iemand moet laten komen heb je het zo bij elkaar.
Plus dat mijn paarden ook veel rustiger zijn bij mij. Zeker mijn merrie, die krijgt een vreemde nooit geschoren en ik wil niet beginnen aan verdoven.
Succes met rijden Kristelhans.
Hoe vervoeren jullie je paarden als ze bezweet zijn trouwens?
Voorlopig stap ik haar zo goed mogelijk uit en heb altijd meer dan 1 deken bij, zodat ik vlak voor vertrek een droog deken kan leggen en soms onderweg ook nog eens.
De trailer potdicht vind ik maar niks.. maar wind/trek is ook niet goed natuurlijk.
Wij doen de wedstrijdijslanders (van een vriendin) met zweetdeken op de trailer in. Trailer is vanboven dan open. Dat gaat tot nu toe altijd goed.
Die sarcoïde ziet er niet goed uit, beterschap voor het paard, hopelijk te verhelpen 
Het paardenterras wordt met dit weer volop gebruikt! Tot nu toe erg tevreden van. Dit weekend verkassen ze naar een nog groen stuk weide (achter de bomen op de foto), kunnen ze daar het gras gaan maaien.

Wel jaloers op al die mooie droge bakken en paddocks die 'k op de foto voorbij zie komen!