Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
femo schreef:hoe zijn jullie eigelijk aan jullie huis gekomen, funda? ik vind er erg weinig tussen zitten. ons budget zou 400.000 zijn.
enige dat nu nog roet in het eten gooit is dat de bestemming onverwachts toch niet gewijzigd kan worden, dan gaat het niet door..
gelukkig haha

Er bleken wat problemen te zijn met de "kopers" dus snel voor die aankomende zaterdag een afspraak gemaakt.
Foto's spraken me totaal niet aan, maar gelukkig weet ik dat ik niet op foto's moet afgaan
Gaan kijken en helemaal verkocht!!! Huis heeft een week te koop gestaan (en wij waren eigenlijk de 2e kopers al... ), ben hier het gelukkigste meisje op aarde (we hadden en hebben er wel heel veel werk aan om het op te knappen
), met jouw budget moet je zeker iets vinden, het is ons met een pak minder budget ook gelukt, succes!
daar heb je voor dat geld waar je in nl alleen maar van kan dromen..
uiteindelijk nog 1 koppel over. En we mochten enkel terug een bod doen vanaf +€5000. Dus wij hebben gelijk €8000 meer geboden, zo moest de andere koper er al €13000 neertellen, dus dat was hem niet.
Wij hadden het huis dus!
denk je dat je niets meer hoeft te doen en dan kom je op zoiets uit.
ik kan al niet wachten voor het mijne!