Blauw = stal Rood = weiland Groen = was weiland maar hebben we weer planten geplaatst omdat we teveel gras hadden..
Inloop stal is 5,5 meter bij 27 meter dus genoeg ruimte
Daarnaast hebben we nog een stal gemaakt voor als ze in de winter veel binnen staan voor Sendy ( grote pony ) want dan lopen ze zich niet zo te irriteren aan elkaar en Sendy staat soms liever even apart
Ze hebben maar 1 gedeelte waar ze 's nachts in kunnen en dat is het weidje voor en stukje langs de kassen en in de stal
Het huisje in de wei voor is van de shet die het eerst bij mij kwam, die laat de andere er niet in
Maar soms staan ze ook gewoon alle 4 lekker in de tuin We hebben grote tuin dus dat kan best voor paar uurtjes
hier hebben ze vroeger spruitenplanten gekweekt en rode pepers, nu is het caravan stalling en dan 4 boxen in de kas en nog containers buiten langs de paddock ,die niet [ meer ] gebruikt worden
mijn box is de smalste, het moest passen tussen de ijzeren palen, 240x500cm en 1 van 250x500 en 1 van 350x500 deze was er al en een box 350x400 deze staat apart.
en lekker buitenluik en voorkant open, mijn paard staat daar heerlijk.
Ik heb zelf wel eens kunnen rennen voor mijn leven in een kas omdat de wind eronder sloeg en de ramen gingen "rollen", waarbij er een aantal kapot ging en de scherven dan dus naar beneden vielen
Zou er van mijn levensdagen geen paarden in durven houden.....
Fleurrr_
Geplaatst: 10-10-12 08:28
stallen toen ze er net stonden
3 weitjes van 20 bij 40, 20 bij 45 en 20 bij 55 ongeveer
pad langs de wei met verlichting
huisje met voer en opslag voor 1 week (rest ligt ergens anders), zitten 2 bouwlampen op die automatisch aan gaan
stallen nu met "terras" ervoor om ze neer te zetten om te poetsen en opzadelen
zadelkamer, komen nog schappen boven de zadel en hoofdstellen voor dekjes
Wat een mooie plekjes komen er voorbij. Ik krijg zeker inspiratie voor als ik ooit, later, misschien, hopelijk ook paardjes aan huis kan houden. Binky, heb je ook foto's van de verdere uitloop?
nou zo er naar toe en dan foto,s maken en straks hier plaatsen hhihi moet wel even zeggen het is nog niet helemaal af hoor maar ben wel trots tot nu toe hihihihi