Mocht iemand spuiten bestellen... Willen jullie mij dan berichten?
AaronYve
Geplaatst: 19-09-14 15:08
Ik wil ook graag spuiten bestellen
Sjarett
Geplaatst: 19-09-14 15:18
Ik heb bij Colemans besteld. En het was echt 59,50 euro verzenden. Maar op een bedrag van ruim 700 euro valt dat in het niet, het scheelde echt heel veel met andere aanbieders.
22,- Vind ik genoeg aan verzendkosten. Echter voor 700,- zal het ook wel een flink pakket zijn geweest! Ik ga waarschijnlijk binnenkort een bestelling plaatsen.
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over zolang het redelijk 'voor eigen gebruik' is. Echter hoeft de samenstelling van een hier bekend merk niet gelijk te zijn aan de samenstelling wat op de Amerikaanse markt gangbaar is. Iets om vooraf te kontroleren.
Niet alleen verzendkosten. Je hebt ook nog eens invoerrechten er bovenop. Ik heb ooit voor 3 spuiten uit Amerika nog een 22 euro invoerrechten moeten betalen.
Ik heb ze bij orchard equestrian vandaan. Heb ze ook nog nooit ergens anders besteld. Ik ben wel tevreden over de service en levertijd dus ik denk dat ik bij hun blijf. De prijzen zijn naar mijn idee ook wel oké..
Kirrr
Geplaatst: 09-10-14 09:25
Kirrr schreef:
Ik heb voor de eerste keer bij Orchard besteld... ben benieuwd!
Ik kreeg ze gisteren binnen. Ben erg tevreden!
opala
Geplaatst: 09-10-14 10:08
Ik ben pas verhuisd naar een veehoudersgezin, geen pensionstal. Ik bestelde ze daarvoor in UK. Op mijn vraag of ze het via de dierenarts kregen ivm recept, werd er verteld dat ze het afnamen van een leverancier. Ik neem aan van een fa. welke veehoudersbenodigdheden levert. Kennelijk gaat het dus niet via recept. Ik hoef ze iig niet meer te bestellen.