Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
OKHannes schreef:Yommie: ik kan hem geen regelmaat geven omdat ik daar geen tijd voor heb
Wat??? Waarom koop je dan uberhaupt een paard erbij....elk paard heeft recht op aandacht. En als je daar geen tijd voor hebt, dan moet je het niet doen. Ook ik heb tot nu toe mijn reacties puur op je eigen reacties gebaseerd en heb geprobeerd je een en ander aan tips of advies mee te geven. Je gaat je eigen weg, prima.....maar ten koste van Amadeus. Eerst deed je niets met hem behalve iets lekkers geven nu poets je iedere dag. Get your act straight.........En dat Tatjana voor je reageert helpt niet...is eerder heel apart. Je hebt een miskoop gedaan en wilt er links of rechtom vanaf. Ik hoop oprecht dat Amadeua snel een ander huis vindt waar hij WEL tot zijn recht komt.
Edit: gezellige sfeer bij jullie op stal. Ik heb in ieder geval wel een beeld gekregen van de situatie. Ts, hou de eer aan jezelf en vraag een slotje aan.
Caesar schreef:Zo dan... gaat over en weer hier! Ik weet niet wie de waarheid spreekt, snap er zelf geen donder meer van, maar blijkt wel dat het niet allemaal even gezellig is daar op stal.
Paard2009 schreef:Beesje moet snel opknappen van de kreupelheid en naar iemand toe die hem leiding kan geven en die hem heel intensief rijd.
Dit paard is gewoon gewend veel en vaak te rijden ,alles wat iedereen zegt van jullie stal duid hier op.Is ook gewoon verveling.
Misschien in de toekomst goed sportpaard?!als er medisch niks ergs aan de hand is,wat ik betwijfel.
En er is niet zo fijngevoelig als een paard,hij voelt echt wel de stress en ergenissen van iedereen,hij wordt tenslotte als heel erg lastig gezien.
Als mensen hun paard gaan halen bij jullie op stal en zich steeds ergeren aan hem of hem misschien wegjagen of lelijk tegen hem doen ,word hij ook niet vrolijk van.
Arm dier vind ik het maar.
Ik zou hem plaatsen bij iemand die hem apart kan zetten ,en hem hiernaast rijd ,maar te koop zetten ,denk niet dat iemand dit arma paard gaat kopen.
Hoop het uiteraard voor het paard wel.
Sterkte
Nakisha schreef:Wat ik, na het doorworstelen van het gehele topic, niet snap... is hoe het nu met de rechtzaak staat.
Waarom is Amadeus nou te koop gezet, gaat het echt nog ZO lang duren met die rechtzaak dat het niet houdbaar is?
Nakisha schreef:Prachtig dier verder... jammer van het weven en de knieeen.
Maar nu het weven is afgelopen (begreep ik dat goed?) wil je hem sowieso zelf niet houden? De omgeving acht je niet geschikt voor hem, begreep ik?
Succes ermee, wat een projectje...
Caesar schreef:Yommie, geef je groot gelijk dat je hem doorverkoopt. Ik vind hem op deze foto's wel te mager overkomen. En vind het knap dat je je eigen gelijk aan de kant zet om dit paard een betere plek te geven. Wie er dan ook schuldig aan is.