Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jadybabe schreef:Vorig jaar was ze obese al voor ze het land in ging, maar door voldoende beweging en geen muesli meer is ze mooi op gewicht. Zou voor het mooie nog iets af kunnen. Kregen van de DA complimenten over de 5 pony's dat ze mooi op gewicht waren. Behalve mijn shet, ietwat ruim ontwikkelde "buikspieren"......
Nog eens wat...heeft iemand het wel eens meegemaakt dat een pony de wei niet leuk vond? Heb shet vanaf oktober, hij heeft tot de wei samen met mijn merrie in een uitloopstal gestaan met paddock. Had van de winter veel gedaan met hem. In mei gingen ze de wei op, heeft hij ik denk twee weken heel depressief in een hoekje gestaan. Toen dacht ik hij vindt de kudde niet fijn en heb hem bij twee shetten gezet, maar na twee weken daar gestaan te hebben ,kroop hij onder het draad door om bij de rest te gaan staan en nu is hij een happy horse. Raar he?
Simone0308 schreef:Sorry voor de ego-post, zal morgen even wat uitgebreider reageren, maar voor nu even snel een vraag voor mensen met drainage in de bak: hoe ver liggen jullie buizen uit elkaar? En wat voor diameter hebben jullie gebruikt?
Yontheke schreef:Ego post. Andor terug mee naar kliniek. Niets meer behandeld. Zelfs zijn probleemvoet niet. Ze had hem nog nooit zo goed zien lopen. Wat een contrast met 8 weken geleden en het feit dat de afspraak voor in te slapen gemaakt stond. Ik mag hem vanaf morgen weer gewoon oppakken in training.