Moeilijk altijd weer afscheid nemen van een paardje, maar je vindt vast een leuk huisje voor Jay!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClauH schreef:JJ Ell Zippo x Listos little Lena.
Coole karakter van pa en soepele gangen van ma.
Gaat echt een leuke all rounder worden voor trail, ranch riding enz.
ClauH schreef:Eventueel heb ik ook nog een merrie met een lange gebruiksaanwijzing in het Chinees in de aanbieding
Ik heb de samenvatting gelezen en kan goed met haar door 1 deur.
Maar 1 van de 2 zal weg moeten en de ruin is gemakkelijker
Libera schreef:Grrr.... ik heb echt een pech paard!
Idaza begon het zo goed te doen onder het zadel dat ik al voorzichtig aan wedstrijden was gaan denken... helaas is ze zondag uitgegleden in haar stal en op de een of andere manier heeft ze het voor elkaar gekregen om een flinke winkelhaak voor op haar kogel te veroorzaken
Zag het gelukkig gebeuren, dus gelijk afgespoten (bloedde flink), ontsmet met chlorhexidine en honingzalf gesmeerd, daarna ingebandageerd en op stal rust.
Vandaag ziet het er zo uit, iemand ervaring met zo’n huid flap en hoe je kan zien of dat weer aan zal groeien? Hoop dat het niet afsterfd...[ [url=m/r8H13d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oPG4XR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jes schreef:Libera schreef:Grrr.... ik heb echt een pech paard!
Idaza begon het zo goed te doen onder het zadel dat ik al voorzichtig aan wedstrijden was gaan denken... helaas is ze zondag uitgegleden in haar stal en op de een of andere manier heeft ze het voor elkaar gekregen om een flinke winkelhaak voor op haar kogel te veroorzaken
Zag het gelukkig gebeuren, dus gelijk afgespoten (bloedde flink), ontsmet met chlorhexidine en honingzalf gesmeerd, daarna ingebandageerd en op stal rust.
Vandaag ziet het er zo uit, iemand ervaring met zo’n huid flap en hoe je kan zien of dat weer aan zal groeien? Hoop dat het niet afsterfd...[ [url=m/r8H13d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oPG4XR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lees zo verder bij maar wilde hier vast op reageren.
Zie zo op de foto geen huidflap, maar ik zou sowieso om de dag schoonmaken met betadine shampoo, vervolgens predniderm (of soortgelijk) of honingzalf, gaasje erop en dan een zelfklevend verband met boven en onderaan tensoplast zodat het beter blijft zitten (of gewoon verband over het gaasje en vervolgens het geheel met tensoplast afplakken)
En gewoon lekker naar buiten laten.
Edit met zo'n plek zouden wij waarschijnlijk gewoon aan het werk blijven.
Tijdje terug had ze een plek op haar achterbeen ML krammen erin gezet, week later hadden we spring wedstrijd dus gewoon gaan rijden de eerste dag en kijken hoe het ging maar ging prima.
xXutopiaXx schreef:LadyUrsy schreef:xxUtopiaxx Wat een mooie en praktische voerkist. Ik heb het voer nu in losse tonnen, maar dit is veel netter en makkelijker. "Probleem" blijft de zakken die ik in voorraad heb. Leg ze nu vaak in een kruiwagen, maar dat is mezelf ook voor de gek houden. Muizen kunnen daar natuurlijk ook best in klimmen. Maar ik mag niet klagen, het valt hier gelukkig nog erg mee met de muizen.
[ [url=m/MVtudR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze Jay's![]()
Zo leuk zo naast elkaar
Dankjewel.. hoe meer ik met 'm aan het rijden bent, hoe gekker dat ik op 'm word weer
[ [url=m/pF3OMx.jpg]Afbeelding[/url] ]Robijntjah schreef:[ [url=m/oLPdGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even snel een plaatje en nu snel slapen!
Zo leuk dit....Heerlijk ook dat ze zo snel al goed gaan samen!! Meant to be