Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

, er is een begin gemaakt met de omheining van bak, paddock en weiland en de voorbereidingen voor afdakje en bestrating zijn in volle gang. Planning is om de paarden het laatste weekend van april bij huis te hebben. Kleine bijkomstigheid, ik ben zelf vorige week geholpen aan een ‘ocd’tje’ in mijn knie en ben voorlopig een beetje kreupel. Maar het herstel lijkt voorspoedig te gaan.
oke... Daarna zie ik haar zadel naar rechts schuiven, ze zit helemaal scheef erop. (oke ronde pony snapte het probleem wel). Instructeur is 3x afgestapt om nog maar eens aan te singelen of zadel recht te trekken. ze snapte niet dat ze ook gewicht op links kon zetten om goed te schuiven.

gelukkig heel terugBelker schreef:Marjan ik gebruik voor Fiesta voor dat stuk een combinatie van Masterson method ( filmpjes op YT), rekoefeningen voor de psoas-spier en de cell kick infrarood pad. Fiesta begint steeds losser en sterker in dat stuk te worden.
Fiesta is wel gewoon hengstig.