Heeft de de kleine spruit ook een naam of is het gemakshalve gewoon gelijk Penny geworden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Moet de 26e voor het eerste gesprek. Hoop het eigenlijk voor elkaar te krijgen dat ze mij onder narcose brengen, ben zon stresskikker dat mij dit echt beter lijkt. Ik doe het wel hoor, maar ben dan net zon planker, zo stijf zal ik in die stoel liggen...
Maar dat is het punt niet eens; Als ik iets mooi vond aan mijzelf, was het mijn smoel met tanden, het is iets met afscheid moeten gaan nemen van iets waar je trots op was aan jezelf en je erna met kunstklapper helemaal een oud, versleten lijk voelen? Misschien net zo een dingetje als toen je 30 jaar werd en je een soort van depri was, want oliebol nu was je oud?
Citaat:zoefie
Tanden moeten missen is niet fijn nee, sterkte ermee...Ik heb helaas scheve tanden en ik overwoog een beugel. Maar de orthodontist had het over " breken vd kaak" no way dan maar scheve tanden
Citaat:afab
Ik heb vanmorgen vroeg eventjes in de manege gereden. Gaat lekker met het jonge ding. Ook in mijn eentje in en uitladen gaat goed. Maar..... Toen ik thuiskwam en haar het bakje muesli in de trailer gaf, wat ik altijd doe was er niets aan de hand. Toen de muesli op was leek mevrouw "iets" te horen en stond te flippen als een debiel in de trailer!!! ZE wilde eruit en wel meteen. Ik heb eerst de klep maar weer even dicht gedaan om te kijken of ze kalmeerde, maar niets van dat alles. Na 5 min wachten heb ik haar eruit gehaald, maar ze was helemaal over de flos. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik heb nu nl een beetje spijt dat ik haar eruit heb gehaald. Had haar misschien gewoon een halfuurtje moeten laten staan? Vind het best wel spannend als zo'n beest zoveel kabaal maakt in die trailer en ben altijd wat angstig voor blessures o.i.d.
Daarbij moet ik zeggen dat het sowieso wel een gedragsdingetje van haar is, dat als ze iets ziet of hoort, meestal zijn het andere paarden, dan gaat ze zich behoorlijk heftig gedragen, als kleine stukjes van de grond komen met haar bevallige voorvoetjes tot overdreven hinniken en heftig doen, soms staat ze recht overeind. Het gekke is, dat het verder een superlief en makkelijk dier is. Schrikt niet snel, bokt niet, gaat niet aan de race tijdens het rijden, eigenlijk een beetje "drollig" typje (als jullie begrijpen wat ik bedoel).