DubbelDun schreef:Sky_Britt schreef:Mijn bonte is ook niet gechipt, die keus had je toentertijd nog. En is nog steeds geldig. Je hoeft dus niet alsnog te chippen.Mijn KWPNer is niet eens gechipt vanwege 'ethische bezwaren' van de 1e eigenaresse. Haar DNA profiel is vastgelegd, dus dat kan dan een duur grapje worden voor mij
Ik heb er een hele papier winkel bij gekregen, omdat het paspoort van die van mij van net na de keuzeperiode is. Er is vrijstelling aangevraagd en ipv een chip is haar DNA profiel vast gelegd. Ik ga haar nu ook niet meer laten chippen maar mochten ze haar identiteit willen verifiëren dmv DNA zijn de kosten wel voor mij.

(overigens was dit met mijn oudje uitgesloten).
ze plassen hier niet in stal en mesten maar zelden, dus wat er in zit is hooguit regenwater. Idee was destijds hem leeg te pompen en dan over het land uit te rijden
Even kijken hoe ver ze komen... maar sowieso beginnen bij Dije, die heeft geen droog stukje meer in z'n paddock..
En nog geen stallen natuurlijk, dus de afgelopen week alleen maar in de modder gestaan, vreselijk...
Wat zal die blij zijn als hij morgen weer z'n blije bokkesprongen kan maken en lekker kan liggen en rollen
En wat ga ik blij zijn als ik eindelijk een goeie bodem in de bak heb!
Kan ik weer lekker rijden/trainen
ik ken haar al heel lang, maar had nooit echt bedacht dat ik haar ook voor mijn zadel kon laten komen