Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en misschien valt het trekken wel mee omdat het allemaal al los zit zoals fabster zegt. Sterkte!
maar vermoed dat ze dat ook gaan zeggen. 

ook van fjorden natuurlijk. Heb afgelopen week weer voor het eerst gereden, beide paarden in de bak en Beer in het bos afgelopen zondag. De man heeft het nu even druk met klussen op lokatie (ZZP-er die aan huis werkt) maar volgende week als het koeler is zou ik bijna iedere ochtend weer kunnen rijden dus dat is heeeeeeel fijn!
Moet zeggen dat sinds hij bij ons woont het zelden is voorgekomen. De oude merrie is erger.. hoe ouder hoe gekker he..
)
Heb nu zo'n cap zonder stof aan de buitenkant en de binnenkant kan er gewoon uit. Ik zal dat ook eens gaan doen zeg... nu je het erover hebt.. 
Normaal zou ik haar scheren maar ik begin net weer met opbouwen van rijden en alllll mijn dekens zijn bij Balans dekenwasserij maar denk wel dat ze over een week of 2 kaal gaat.
Maar nu is alles goed en geniet ik met volle teugen! Verlengd verlof dus ik kan tot begin november lekker keutelen. Penny (zo heet ze niet hoor haha maar niet alles hoeft online) slaapt al hele nachten door dus luxe!