Goedemorgen trouwens....hier genieten van het licht worden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendy schreef:@tinky: dat uitpluizen is precies het probleem; er valt niets uit te pluizen omdat ze hun ingedientenlijst niet prijs geven. Metazoa is vooral een goed verhaal
Ik kan helaas echt niet mee, mijn zus is jarig dus daar eet ik vanavond.
Je kant Trini vanavond even vragen of ze haar wil checken, zij heeft al zo veel ervaring met kippen. Wendy schreef:@tinky: dat uitpluizen is precies het probleem; er valt niets uit te pluizen omdat ze hun ingedientenlijst niet prijs geven. Metazoa is vooral een goed verhaal

.

DubbelDun schreef:Tinky12 schreef:Waarom voer je geen wortels als er veel fructaan in het gras zit ???Vanwege het hoge fructaangehalte in het gras,krijgen ze bij mij nu bijna geen wortel.Straks weer als het lager wordt krijgen ze weer een paar versnipperd door hun hapje.

iets wat je juist niet wil in een voer/vitamine
Track is ook heel fijn,maar straks 24/7 gras is ook heerlijk.Voor mij niet mogelijk.Zou ze kunnen rollen dan...paar uur p/d is echt de max.
ik had nog wat dingetjes in de planning maar ik heb gekozen voor de kachel...de bank,dekbed en een warme kop thee
of vervolgens snel in de ankers te gaan in de graasstand.Totdat ik die wreed kwam verstoren toen ik ze er an bonjourde