mentjuh schreef:Misschien leuk im even een rondje te doen waar iedereen woont of vandaan komt
Geboren en getogen in Eindhoven
Woon nu in Boekel
Pff vandaag weer 2 uur bezig geweest met Kayne zn manen. “Even” opnieuw invlechten wat een werk!
He haar, waar ga je met dat paard heen?? (En kayne is al zo een knoest haha)
[ [url=m/IUHCe6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat grappig, dan wonen wij vlak bij elkaar. Ik woon in het Brabantse Zeeland. Toevallig afgelopen weekend ook "even" de manen van mijn merrie gevlochten

Hier staan ze sinds 2 weken 30-60 minuten per dag op het gras. Vorige week wel even geschrokken toen de buren eentje met koliek hadden staan (ook door gras waarschijnlijk). Dus heb ze weer even teruggezet op 30 minuutjes
Dat schiet er hier ook wel eens bij in moet ik zeggen hoor. Nu was het vlechten al 1.5 maand geleden denk ik, dus was nodig tijd...

. 
ze vond het maar niks haha
gelukkig dat blikken niet kunnen doden 

ik wacht op onze loonwerker die zou alles even flink onder handen komen nemen
(paddocks en tuin rondom huis frezen, mesthoop verdelen over tuin & gras inzaaien ed) hij zou paar weken geleden al geweest zijn maar toen regende het een week aan 1 stuk door
Elevada heeft ook een leuke lengte, maar die haalt het hier niet bij. Ik vlecht ook nooit, kost me te veel moeite haha en zo houdt het de vliegjes wat weg ook
Die van mij hebben ook erg lange manen, zit eigenlijk altijd in vlechten. En eigenlijk vind ik die vlechten ook niet mooi

Gaat allemaal super gelukkig! Alleen m'n Quarter en Shet doen we wat voorzichtiger opbouwen, de rest gaat allemaal top altijd!