Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simone0308 schreef:Pff, wat gaat het weer hard hier!
Welkom Deb en Ceesje!
Zo te lezen zit jij vlak bij mij Deb, mag ik vragen wat die mestcontainer kost en waar je die huurt (mag evt. in pb)? Ik ben ook nog op zoek naar een manier om de mest straks af te gaan voeren.
Mooie foto's Ceesje, dat ziet er goed uit!
Wauw Kirr, jullie hebben hard gewerkt zeg! Zand in je stallen is misschien niet ideaal, maar als het de bedoeling is om er over een tijdje wat anders in te leggen maakt het niet zoveel uit. Alleen: ben je niet bang voor zandkoliek? Aangezien ik zie dat je daar ook voert.
Bij ons is het de bedoeling dat er in de stallen rubber komt te liggen. De tegels heb ik ooit voor een mooi prijsje kunnen kopen, zijn tegels vanonder speeltoestellen vandaan, 1 bij 1 meter voor € 5,- per stuk. Ben er heel blij mee!
Verder ben ik aan het kijken voor de verharding buiten. Ik twijfel over stelconplaten. Het is de ideale manier om een grote oppervlakte te verharden, maar ben wel een beetje bang dat het glad gaat worden in de winter. Ik zou dan wel zand of een beetje zout gaan strooien en ze hebben genoeg ruimte om ergens anders een sprintje te trekken, maar ik vind het toch wel spannend.
Hier geen eiken in/rond de wei. Wel een pruimen- en appelboom. Iemand een idee van hoe giftig de pruim is?
DubbelDun schreef:Ik lees her en der op internet dat hij wel giftig is, maar dat zeggen ze van appels ook. In dat geval hadden mijn paarden al lang en breed de pijp uit moeten zijnDie zijn naar mijn weten niet giftig, maar je paard moet wel tegen 'suiker' kunnen. Die van mij zouden van appels beide een HB-aanval krijgen.
En de pit in een pruim kán een kies kosten.