Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier ook een klussenlijst die echt oneindig lang is haha. Als ik hem uitprint kan ik er de woonkamer wel mee behangen denk ik
. Nou ja, gewoon elke keer maar opnieuw goed naar de prioriteiten kijken....
. Op dit moment is het verder vooral miezer. Heb ze toch maar wel op de wei gezet, alleen morgen nog en dan is het ook wel op denk ik. Kan ik de nog mooi net even na-maaien en doorzaaien op de valreep.
Chasey schreef:Kan je zelf niet zoiets maken, maar dan een minder steil dak?
Wasmachine stuk komt echt heel slecht uit. Altijd wel, maar nu helemaal. Daan is een paar dagen voor het werk weg! Zal je altijd zien...
En ook hier staat ie elke dag aan, soms wel 3x per dag.
Moet eigenlijk gelijk wat nieuws, maar hoe regel ik dat zonder Daan? Ik denk dat ik maar een paar dagen moet wachten dan.
Gelukkig vinden ze het zelf ook gewoon leuk, maar zijn ook allebei niet meer 100% fit, dus ben ook wel voorzichtig, want zelf vergeten ze 't wel eens
Voelt wel gek... zit ik in overleg, zie ik m'n vader voorbij het raam lopen met weer een kruiwagen vol schijt 

Aan de bomen te zien wel flinke wind, maar wij zitten met het huis precies achter een bosje, dus bij huis geen last van
Op de wei wel denk ik.. maar die hebben nu een hele mooie schuilstal