Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solistar schreef:Ik heb even een vraagje hier, wij hebben een palletbox waar ik nu los hooi in voer. Ik wil hier graag een slowfeeder van maken door er een hooinet in de bodem ik vast te klikken met ringen (bv https://agradi.nl/products/kerbl-hooinet-met-vulhulp-wit).
.
Kan ik zo'n net beter strak in zo'n bak spannen, of juist de grootste maat nemen zodat die losser erin ligt? Wat is jullie ervaring wat fijn is met eten voor ze, en wat eerder kapot gaat?
Irene793 schreef:Heeft iemand hier tips om het trekkoord van een slowfeeder te vervangen? Ik heb het boksbal-model van Equiculinair. Na 5 jaar zijn de eerste twee trekkoorden (om de zak dicht te maken) gebroken. De slowfeeders zelf zijn verder nog helemaal goed. Ik ben dus op zoek naar een koord dat vergelijkbaar is met de koorden waarmee de slowfeeders geleverd zijn. Weet iemand waar ik dat kan kopen?
wendy1987 schreef:Als je een vak doet aan voorkant, ook tralies erin.
Gaten kan ook maar wil nog wel eens door scheuren.
Onderin zorgen dat het niet blijft liggen. Als je niet elke keer wil omgooien, stort er wat schuin lopend beton in. Richting de opening zeg maar.
En zet ze goed vast. Ze trekken er flink aan.
Hooi valt vanzelf naar beneden, of je moet m echt vol proppen, dan blijft t hangen.