Ja die schuilstal is echt super mooi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Als het vlak bij je slaap is moet je extra voorzichtig zijn, dat schijnt van nature een dunne plek te zijn.
Hebben ze in het zkh nog foto's gemaakt of alleen gehecht ??
Sky_Britt schreef:Ik heb hier ook stro in de stallen maar wil graag equibedding of gehakseld stro gaan proberen om hopelijk minder mestafvoer te hebben.
Rubber tegels ben ik al een tijdje aan het bijhouden op marktplaats maar 1×1m wordt bijna niet aangeboden hier in de buurt, of ze vragen alsnog bijna nieuwprijs. Er zit wel een goedkope rubber tegels groothandel hier in de buurt dus denk dat ik binnenkort daar eens ga kijken.
Robijntjah schreef:Britt, waar woon jij precies in stramproy? Wij hebben daar ook nog een huis bezichtigd!
-Namiro- schreef:Nou Britt ik kan bijna naar je zwaaien want ik woon een dorp verderop! Woon in Ell
Citaat:Oranje Spaarrekening, Bonusrenterekening, Groeirekening, Sneltreinspaarrekening, gelddeel Beleggingsrekening
Saldoklasse -------------------------Rentepercentage op jaarbasis
Saldo € 0 t/m € 100.000------------------------+0,01%
Saldo € 100.000 t/m € 250.000---------------------0%
Saldo boven € 250.000----------------------------0,50%
Robijntjah schreef:Thanks, wij delen graag in ons geluk en hoop dat we een leuk persoon gaan tegen komen.
Oh wat fijn dat het zo goed gaat zeg. Dat scheelt veel stress!
DubbelDun schreef:Rond half elf kan ik hier wat verwachten volgens BR.
De plas die nu in de paddock staat valt ook nog mee.
@[***]: sterkte met 'de zondvloed'!