Ja die schuilstal is echt super mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DubbelDun schreef:Als het vlak bij je slaap is moet je extra voorzichtig zijn, dat schijnt van nature een dunne plek te zijn.
Hebben ze in het zkh nog foto's gemaakt of alleen gehecht ??
Sky_Britt schreef:Ik heb hier ook stro in de stallen maar wil graag equibedding of gehakseld stro gaan proberen om hopelijk minder mestafvoer te hebben.
Rubber tegels ben ik al een tijdje aan het bijhouden op marktplaats maar 1×1m wordt bijna niet aangeboden hier in de buurt, of ze vragen alsnog bijna nieuwprijs. Er zit wel een goedkope rubber tegels groothandel hier in de buurt dus denk dat ik binnenkort daar eens ga kijken.

je hebt er ook proefpakketten van. Ik heb er ook een advertentie voor staan op marktplaats, voor mensen hier in de buurt evt. Ik voer er soms een klein plakje stro bij omdat ze er idd niet van (horen te) eten. Stro had ik nog staan van hiervoor.
Robijntjah schreef:Britt, waar woon jij precies in stramproy? Wij hebben daar ook nog een huis bezichtigd!
Het is aan de rand van het dorp, een wit boerderijtje met een grote natuur vijver midden op het perceel.-Namiro- schreef:Nou Britt ik kan bijna naar je zwaaien want ik woon een dorp verderop! Woon in Ell
Citaat:Oranje Spaarrekening, Bonusrenterekening, Groeirekening, Sneltreinspaarrekening, gelddeel Beleggingsrekening
Saldoklasse -------------------------Rentepercentage op jaarbasis
Saldo € 0 t/m € 100.000------------------------+0,01%
Saldo € 100.000 t/m € 250.000---------------------0%
Saldo boven € 250.000----------------------------0,50%
Robijntjah schreef:Thanks, wij delen graag in ons geluk en hoop dat we een leuk persoon gaan tegen komen.
Oh wat fijn dat het zo goed gaat zeg. Dat scheelt veel stress!
DubbelDun schreef:Rond half elf kan ik hier wat verwachten volgens BR.
De plas die nu in de paddock staat valt ook nog mee.
@[***]: sterkte met 'de zondvloed'!

. Het is jammer dat het zo veel in één keer is. Hopelijk straks weer een iets drogere periode. Ik zit op keileem.
Was even niets van z'n artrose te merken
en Jay z'n straatje weer helemaal schoongeveegd
En flink wat uitgemest
Omdat wij zo druk zijn met het (ver)bouwen en doen, komen we daar helemaal niet aan toe, en dan moeten we ook nog fulltime werken. Zó lief dat m'n ouders dan zo bijspringen
Want m'n ma is druk in huis aan het soppen
En met dat ik dit type, zie ik ze weer de oprit op rijden, want "ze waren nog niet klaar"