Ik heb al mijn dekjes en dekens in dezelfde ruimte als de katten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selka schreef:Oh Azmay, je moet lekker doen wat goed voelt!
Wij, vriend en ik, zijn gewoon gek. Hebben duizenden euro’s uitgegeven om alles te regelen wat gratis op een dinsdagmiddag konen dat allemaal maar om niet te hoeven trouwen haha.
Valt mij wel van je tegen dat je niet net zoals een vriendin van mij pas akkoord ging met de aanschaf van de jurk toen de verkoopster vroeg “do you say yes to the dress”
Selka schreef:Ik heb nooit willen trouwen of kinderen gewild. Mijn moeder vertelt nu nog aan iedereen die het horen wil dat ik als klein meiske al riep dat dit niet ging gebeuren. Gelukkig heb ik mijn ouders goed voorbereid
greendragon schreef:Selka schreef:Ik heb nooit willen trouwen of kinderen gewild. Mijn moeder vertelt nu nog aan iedereen die het horen wil dat ik als klein meiske al riep dat dit niet ging gebeuren. Gelukkig heb ik mijn ouders goed voorbereid
hahaha heel herkenbaar. Hier ook. Alleen jammer dat ik die tijd niet heb kunnen nemen om mijn schoonouders hierop voor te bereiden....![]()
Die vinden het na 20 jaar nog steeds jammer dat we niet getrouwd zijn met een heuse bruiloft en dat er geen kleinkinderen komen van hun oudste zoon. Gelukkig heeft ie nog twee broers die zich hier wel aan hebben gewaagd... Die compenseren dat ruimschoots, ben ik van mening...
Maartje_M schreef:Ik ben ook zwanger getrouwd, klein gehouden maar wel een feestje gehad.
Meest romantische aanzoek ooit:
Hij: is het niet handig als we trouwen?
Ik: Ja eigenlijk wel.
Hij: Oké, wanneer, keer een vrijdag?
Lynn_Nikita schreef:Jullie hebben het over muizen en ik zie ze ineens in de stal lopen, ieuwwww ik haat muizen
ik ben zwanger getrouwd, gratis op een maandag ochtend, erna in een hotel geluncht ( was weinig open op een maandag) en erna thuis wat taart en vlaai. Ik was hoogzwanger en er waren alleen de ouders, oma`s en broers/ zussen bij. Enige wat ik jammer vond is dat ik nooit een jurk heb gedragen maar een positietuniek met legging. Ik ben ge op die say yes to the dress programma`s en wil echt graag eens jurken passen
Wij zouden eigenlijk klein trouwen en dan als ik bevallen was in de zomer een tuinfeest houden met vrienden en dan ook een echte jurk dragen maar dat is er nooit van gekomen en nu na 9 jaar getrouwd zijn zal dat er ook wel niet meer van komen
marije1109 schreef:Ook ik met 30 weken zwanger getrouwd, maar serieus de mooiste dag van mijn leven.
Geweldige dag, met alle belangrijke mensen, geen poespas maar lekker bbq, bitterballen en happy hardcore (i'm a 90's bitch).
Nu bijna 12,5 dus hoog tijd voor weer zo'n topfeest!
Selka schreef:Maar dat kan ook zonder een aanzoek Utopia
Robijntjah schreef:Misschien dat het er met vriendlief wel inzit maar dan wel heel anders (iets met een festival feestje in onze eigen tuin)...