Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 16:43

He een medestander Utopia, dat hoor ik niet vaak. Inmiddels zijn al onze vrienden braaf getrouwd. Wij zijn langer samen dan zij maar op een trouwfeest kunnen ze nog 100 jaar wachten haha :D :D Een ring kan ik ook op mijn buik schrijven aangezien ik er 3 ben kwijtgeraakt :') Paarden, sieraden en ik gaan niet samen.

Ik heb al mijn dekjes en dekens in dezelfde ruimte als de katten. ~~}> geen muis te bekennen.

xXutopiaXx

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:47

Haha nee hè.. :P Veel mensen, en vooral meiden, willen toch wel dat ideaal beeld van een droomtrouwerij <3 :P
Hahaha ook herkenbaar :') Afgelopen weekend per ongeluk m'n ringen om gelaten met rijden en precies dan bedenkt Splashy dat het weer tijd is voor een aanval.. was een uurtje van huis weg, en toen begon het gezeik... nou dan issie sterk!! Niet meer rustig te krijgen... en eer ik eraan dacht, was m'n vinger al zo opgezet (en blaren) dat ik m'n ringen niet meer af kreeg... nou... da's een lelijke wond geworden kan ik je vertellen :P Dus beter maar gewoon afhouden :')

Haha slim! Ik leg ze ook eerst lekker binnen, als we straks de paarden aan huis hebben, maar nu is 't gewoon geen doen.. -O- Zal het toch bij de hand moeten hebben en die boer ziet me aankomen met al m'n zooi :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:49

Wij wilde ook niet trouwen eigenlijk maar financieel en praktisch was het gewoon heel handig, dus nu 6,5 jaar samen en toch getrouwd.
Was blij dat het met 10 minuten klaar was, ben in een spijkerbroek gegaan :')

Zit nu nog bij te komen :=

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:54

Hahaha :') Heerlijk!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 17:00

Oh Azmay, je moet lekker doen wat goed voelt!

Wij, vriend en ik, zijn gewoon gek. Hebben duizenden euro’s uitgegeven om alles te regelen wat gratis op een dinsdagmiddag kon :+ en dat allemaal maar om niet te hoeven trouwen haha.

Valt mij wel van je tegen dat je niet net zoals een vriendin van mij pas akkoord ging met de aanschaf van de jurk toen de verkoopster vroeg “do you say yes to the dress”

:')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:03

Selka schreef:
Oh Azmay, je moet lekker doen wat goed voelt!

Wij, vriend en ik, zijn gewoon gek. Hebben duizenden euro’s uitgegeven om alles te regelen wat gratis op een dinsdagmiddag kon :+ en dat allemaal maar om niet te hoeven trouwen haha.

Valt mij wel van je tegen dat je niet net zoals een vriendin van mij pas akkoord ging met de aanschaf van de jurk toen de verkoopster vroeg “do you say yes to the dress”

:')

Haha wij hebben volgens mij geen cent betaald, wat niet gratis was hebben we kado gekregen :')

Dat dramatische in het wit vind ik fantastisch, voor een ander :Y)

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:16

Ohhh ik kan echt uren kijken naar Say Yes to the Dress.
Vriendlief kijkt me dan wel eens benauwd aan, maar trouwen is aan mij niet besteed (als het moest ging ik ook gratis in spijkerbroek).

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:23

Enige bij mij is, dat mijn vriend wel heel romantisch is en die ziet het wel zitten om op m'n Friese hengst aan te komen galopperen om me ten huwelijk te vragen _O-

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:37

Ow, hahahaha

Ik heb altijd gezegd; vraag me nooit, want ik ga lachen.

Meer toen we dit huis kochten begon de hypotheek man een beetje over trouwen. Onze zoon had altijd wel wat moeite dat ik een andere achternaam had, dus als we samen waren, noemde we ons wel hetzelfde als gezin.

Mijn broer was dus gehandicapt en mijn man heeft eerst onze zoon gevraagd wat die vond en daarna mij gevraagd waar mn moeder en broer bij waren. Mijn broer was laaiend enthousiast en riep al Ja, toen mn man naast me knielde.
Ik wilde even snel en gratis trouwen, maar dat bleek geen optie, omdat er dan maar 1 getuige mee de kamer in mocht en dan had mn broer er niet bij kunnen zijn en dat was echt geen optie.
Dus die man vroeg ons een datum en wij een beetje kijken......Zegt hij; ga er anders thuis nog eens over nadenken. Maar ik zag een vrijdag de 13e staan, dus wilde die. We hebben elkaar ook ontmoet op een vrijdag de 13e en ik dacht, dan vergeten we het niet.

Uiteindelijk ging ML toch wat meer waarde hechten aan alles. Dus ik een eenvoudige jurk. hij toch een pak en kwam wel met een mooie auto en bloemen.
Maar verder dag zelf was echt niks voor mij. Ik liep in jogging pak hondjes uit te laten en iedereen riep; je moet zo weg. Ja, nou, ik ben zo aangekleed.

Het duurde me allemaal veel te lang. Ik had duidelijk tegen trouw mens gezegd; hou het kort, maar duurde alsnog een half uur denk ik.

Wij hebben tattoo's op de vingers, omdat ML echt geen ring om mag. Ik heb wel ringen, maar draag bij de paarden meestal handschoenen. Zijn wel ringen met betekenis, zoals trouwringen van mijn opa en oma bijv.

Ik heb wel barbies gehad, maar die trouwde ook nooit. Heb nooit gedroomd van trouwen en ik voel er echt niks bij. Maar heb altijd gezegd; als dat punt komt dat jij wil trouwen, vind ik het getrouwd zijn niet zo heel erg. Makkelijk gezegd als je denkt dat we het toch nooit gaan doen.
Hij heeft me dus gevraagd en ik gebruik het wel bij alles, hahahahaha Zal ie het weten ook......

Soms vind ik het wel zielig voor mn man. Hij is droogkloot nr 1 en had toch zweethandjes bij het vragen en begon later wel waarde te hechten aan dingen. Die kreeg toch wat meer; als ik dan trouw, dan wel goed. En ik maar niks eraan vinden.....
Heb dat geprobeerd weg te drukken hoor, maar ik ben vrij eerlijk en zeg gewoon wel dat ik er niks aan vond als mensen het vragen. Heb ook echt geen traan gelaten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:59

Jullie hebben het over muizen en ik zie ze ineens in de stal lopen, ieuwwww ik haat muizen

ik ben zwanger getrouwd, gratis op een maandag ochtend, erna in een hotel geluncht ( was weinig open op een maandag) en erna thuis wat taart en vlaai. Ik was hoogzwanger en er waren alleen de ouders, oma`s en broers/ zussen bij. Enige wat ik jammer vond is dat ik nooit een jurk heb gedragen maar een positietuniek met legging. Ik ben ge op die say yes to the dress programma`s en wil echt graag eens jurken passen
Wij zouden eigenlijk klein trouwen en dan als ik bevallen was in de zomer een tuinfeest houden met vrienden en dan ook een echte jurk dragen maar dat is er nooit van gekomen en nu na 9 jaar getrouwd zijn zal dat er ook wel niet meer van komen

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:06

Gefeliciteerd Azmay. Hier ook gratis gedaan. Beide ouders erbij en nadien wat drinken. Dikke prima.

Dat Yes to the dress vind ik een heerlijk programma. Fijn hoe andere zich druk kunnen maken.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:31

Ik ben ook zwanger getrouwd, klein gehouden maar wel een feestje gehad.
Meest romantische aanzoek ooit:
Hij: is het niet handig als we trouwen?
Ik: Ja eigenlijk wel.
Hij: Oké, wanneer, keer een vrijdag?
:+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 18:31

Whaha ClauH mijn vriend zou spontaan een hartverzakking krijgen als ik dat soort programma’s ging kijken :P

Maar dat kan ook zonder een aanzoek Utopia <<)

Leuk verhaal superpony. Dezelfde namen willen hebben begrijp ik wel. Vriendin van ons had dat als voorwaarde gesteld aan haar vriend toen er kinderen kwamen.

Blijkbaar zijn paarden dames toch wat nuchterder als ik de verhalen hier zo lees :D

Ik heb nooit willen trouwen of kinderen gewild. Mijn moeder vertelt nu nog aan iedereen die het horen wil dat ik als klein meiske al riep dat dit niet ging gebeuren. Gelukkig heb ik mijn ouders goed voorbereid :=
Mijn Barbies verminkte ik, poppenhuis sloopte ik en vader/moedertje speelde ik niet. Mijn paarden playmobil daarentegen .. heilig! :')

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:13

Selka schreef:
Ik heb nooit willen trouwen of kinderen gewild. Mijn moeder vertelt nu nog aan iedereen die het horen wil dat ik als klein meiske al riep dat dit niet ging gebeuren. Gelukkig heb ik mijn ouders goed voorbereid :=

hahaha heel herkenbaar. Hier ook. Alleen jammer dat ik die tijd niet heb kunnen nemen om mijn schoonouders hierop voor te bereiden.... :D

Die vinden het na 20 jaar nog steeds jammer dat we niet getrouwd zijn met een heuse bruiloft en dat er geen kleinkinderen komen van hun oudste zoon. Gelukkig heeft ie nog twee broers die zich hier wel aan hebben gewaagd... Die compenseren dat ruimschoots, ben ik van mening... :P

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:15

Maartje_M schreef:

geweldig! _/-\o_

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:17

greendragon schreef:
Selka schreef:

hahaha heel herkenbaar. Hier ook. Alleen jammer dat ik die tijd niet heb kunnen nemen om mijn schoonouders hierop voor te bereiden.... :D

Die vinden het na 20 jaar nog steeds jammer dat we niet getrouwd zijn met een heuse bruiloft en dat er geen kleinkinderen komen van hun oudste zoon. Gelukkig heeft ie nog twee broers die zich hier wel aan hebben gewaagd... Die compenseren dat ruimschoots, ben ik van mening... :P

Vreselijk herkenbaar ook, terwijl mijn ouders nog geen kleinkinderen hebben en mijn schoonouders al wel een :=

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 20:20

Hier hebben zowel mijn ouders als schoonouders geen kleinkinderen. Maar mijn schoonzusje begint langzaam bij te draaien dus er is hoop. Mijn broertje daarentegen.. ach zo houden ze meer vrije tijd over houd ik ze maar voor :P

Mijn petekind vindt paarden helemaal fantastisch dus als ik zin heb in een penny paarden dag is dat zo geregeld :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:26

Maartje_M schreef:
Ik ben ook zwanger getrouwd, klein gehouden maar wel een feestje gehad.

_O-
Hier gewoon precies het zelfde ^^ hahaha
Ik was 28 weken zwanger en ivm de baby en een net bijna gekocht huis was het wel handig om te trouwen.
We waren overigens nog geen jaar samen :o
Afgelopen 8 maart waren wij 12.5 jaar getrouwd..

Azmay nog gefeliciteerd dus.
Heb er niks van meegekregen dat je ging trouwen _O-

A.s zaterdag komen ze eindelijk mijn weide frezen en zaaien.
Asfalt ligt er sinds gisteren in dus ik heb weer een straat.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:20

Ook ik met 30 weken zwanger getrouwd, maar serieus de mooiste dag van mijn leven.
Geweldige dag, met alle belangrijke mensen, geen poespas maar lekker bbq, bitterballen en happy hardcore (i'm a 90's bitch :D ).

Nu bijna 12,5 dus hoog tijd voor weer zo'n topfeest!

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:34

Hier uiteindelijk getrouwd omdat ik anders terug moest naar NL.... Zijn nu 15 jaar getrouwd :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 01:07

Lynn_Nikita schreef:
Jullie hebben het over muizen en ik zie ze ineens in de stal lopen, ieuwwww ik haat muizen

ik ben zwanger getrouwd, gratis op een maandag ochtend, erna in een hotel geluncht ( was weinig open op een maandag) en erna thuis wat taart en vlaai. Ik was hoogzwanger en er waren alleen de ouders, oma`s en broers/ zussen bij. Enige wat ik jammer vond is dat ik nooit een jurk heb gedragen maar een positietuniek met legging. Ik ben ge op die say yes to the dress programma`s en wil echt graag eens jurken passen
Wij zouden eigenlijk klein trouwen en dan als ik bevallen was in de zomer een tuinfeest houden met vrienden en dan ook een echte jurk dragen maar dat is er nooit van gekomen en nu na 9 jaar getrouwd zijn zal dat er ook wel niet meer van komen

Nou, ik hoorde toevallig van een vriendin dat dat kan voor de lol. Haar zus was ook zwanger getrouwd en had zelfde. Nu gaan ze dus een dagje trouwjurken passen voor iets van 25 euro...

marije1109 schreef:
Ook ik met 30 weken zwanger getrouwd, maar serieus de mooiste dag van mijn leven.
Geweldige dag, met alle belangrijke mensen, geen poespas maar lekker bbq, bitterballen en happy hardcore (i'm a 90's bitch :D ).

Nu bijna 12,5 dus hoog tijd voor weer zo'n topfeest!

Ow, dat klinkt wel goed!! hahaha Eten is altijd goed!!

Wij hadden wel een taart, maar dat is omdat ik gek ben van marsepein, dus die wilde ik wel :p

daarna salades en broodjes etc gegeten. Allemaal zelf gemaakt door mn moeder. Mijn neefje moest in een club draaien, dus zijn we 's nachts wezen stappen, hahahaha

Ik heb wel een kind trouwens en was ook nog best jong, 22 toen hij geboren werd. Maar dat had ik ook nooit van mezelf gedacht daarvoor en je eigen kind is echt anders.......Die van andere heb ik nog steeds niet zoveel mee.

Je weet nooit hoe het loopt. Mijn nichtje had geen serieuze relatie, wilde geen kinderen etc, maar was met 40 toch zwanger en achteraf heel happy mee.

ClaudiaHS, super dat je weer normaal de deur uit kan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:30

In mijn vorige relatie was ik bijna getrouwd, kwam er 3 maanden van te voren achter dat hij en 1 van mijn beste vriendinnen iets te close waren :+

Toen riep ik; ik trouw nooit!

Misschien dat het er met vriendlief wel inzit maar dan wel heel anders (iets met een festival feestje in onze eigen tuin)...

Kinderen heb ik nooit gewild, ben wel bonusmama nu maar dat is echt prima en nog steeds geen rammelende eierstokken :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:11

Selka schreef:
Maar dat kan ook zonder een aanzoek Utopia <<)

Da's waar haha <3 Maar hij wil eigenlijk Tamme echt voor mij houden, op m'n andere paarden rijdt hij wel.. maar Tamme is van mij zegt ie :P Hij heeft er 1x een klein stukje op gestapt, toen ie net leerde paardrijden en verder ook niet inderdaad :P

Robijntjah schreef:
Misschien dat het er met vriendlief wel inzit maar dan wel heel anders (iets met een festival feestje in onze eigen tuin)...

Jaaaaaaaa, da's zo'n goed idee!! :D :D :D

Wat gek hè, lijkt inderdaad wel alsof wij 'paardenvrouwen' er een stuk nuchterder in staan :')

Gisteravond weer een lesje met Jay gereden <3

Afbeelding

Afbeelding

Zo gek op die pony :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:31

Dan komen jullie wel he Natas!

Lekker, gelest! Ik moet mijn instructrice ook even appen trouwens :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:51

Uiteraard :):) =:)

Haha :P Even weer met m'n neus op de feiten gedrukt, dat ik weer veel te veel zit te doen :') 'leg je hand neer en laat 'm zelf lopen' schijn ik toch erg lastig te vinden :P