Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anke schreef:Toen ik 2 stallen had gemest.
2 waterbakken schoon gemaakt en gevuld.
2 hooinetten volgepropt...dacht ik:
Je zou er maar 2 hebben. Was ik nu al klaar. Wat heeeeerlijk!
Zet me toch wel aan het denken.
2 is nu een ministukje van alles.
1/10 deel.
Wat geweldig als 2 de volle 100% was!
Hebben jullie dat ook weleens/geregeld?
Het verbaast me wel elke keer hoeveel spullen ik voor die twee heb. Ze hebben van dekens dezelfde maat, dus die kunnen ze uitwisselen, maar ik merk toch dat ik veel dubbel koop. Anke schreef:Toen ik 2 stallen had gemest.
2 waterbakken schoon gemaakt en gevuld.
2 hooinetten volgepropt...dacht ik:
Je zou er maar 2 hebben. Was ik nu al klaar. Wat heeeeerlijk!
Zet me toch wel aan het denken.
2 is nu een ministukje van alles.
1/10 deel.
Wat geweldig als 2 de volle 100% was!
Hebben jullie dat ook weleens/geregeld?
. 2 of 3 merkte ik best wel qua werk, mede omdat ik dan een xtra waterbak en baaltje hooi moet voeren en xtra keer lopen met kruiwagen mest. 3 of 4 merkte ik dan weer niet echt, maar nummer 5 gaf weer beduidend meer werk. Eigenlijk vind ik zelf 3 of 4 het leukste. Hoeft ook niet een alleen te blijven als ik 1 meeneem. Maar voor nu is 2 wel heerlijk makkelijk. Winter is al niet het seizoen, ik moet nog steeds rustig aan doen en eigenaresse van het andere paard is zwanger, dus meer moet ik echt niet aan denken nu.
dat scheelt een hoop gedoe. Heb wel genoeg met de hand gemest inmiddels.

ik vind het heerlijk om daar te helpen voeren
Hilary schreef:Duidelijke uitleg Caily. Ik zou verstopping verwachten in de flexura pelvina; komt dat overeen met de informatie die jij hebt gekregen toen? Dat is de scherpste bocht, zeg maar. Colon descendens is het laatste stukje darm, dat lijkt me niet de meest logische plek voor een verstopping (nou zijn er wel meer dingen niet logisch, maar toch).