Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Onassa schreef:Ik betaal nu 100 euro per maand.
Daarvoor heb ik een gedraineerde verlichte buitenbak ,weidegand dagelijks, ze worden binnen en buiten gezet en gevoerd, afspuitplaats en plaats voor de trailer.
Mooie ruime stallen.
Kleine kantine met senseo frituurpan en magnetron.
Een hele leuke sfeer omdat het kleinschalig is en alles bespreekbaar.
Eigenaresse werkt in een dieren kliniek en houd alles in de gaten.
Twee weken terug had mijn knollie een abces, zij kon het open maken en anti biotica spuiten, ook kosteloos.
Scheren als je wilt doet ze ook kosteloos en zeer professioneel
Tja....waar vind je zoiets nog, dat is dus puur omdat ze zelf plezier aan beleven.

) 
) ecxl. uitmesten.. heb wel een 2 binnen bakken, 1 buiten bak, stapmolen en een wasplaats (helaas zonder warm water) tot mijn beschikking

kehdra schreef:€50
word uitgemest,gevoerd, binnen en buiten gezet, incl goed hooi,
moet wel zelf zorgen voor evt. brok, worteltjes e.d.
Er ligt een bak ongeveer 200 meter verderop, waar iedereen gratis gebruik van mag maken, maar van het voorjaar, word er een gedraineerde 20x60 buitenbak op het erf aangelegd (ook nog verlicht!). hierdoor gaat de huur, na het weideseizoen €25 omhoog. van die bak moeten dan 6 personen gebruik maken, waarvan 3 (incl. die van mij) veulens en 3 bereden paarden.
Ik sta SUPER ! als ik die prijzen van jullie zo lees!
Yffiejj schreef:Randstad
Idd het is hier in de omgeving redelijk duur ..
En ja een pony (een rasechte shetlander) !

)
)
Knoffer schreef:Wat een lage prijzen allemaal!
Hier in Amsterdam betaal je al gauw ruim € 300 alleen aan stalling (wel inclusief kuil/hooi, brok, 4 keer per maand groepsles en toegang tot binnen en buitenbak).
Als ik een paard ga kopen ga ik verhuizen!!!!!!!