Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

__KELLY schreef:ik zou er nietaan moeten denken op mijn paard naar de slacht te brengen. straks legt di op je bord
Rivano schreef:mirkip schreef:en weet je ook al wanneer (en of) je de röntgenfoto's gaat laten maken van Dak?
Nog niet. Ga eerst vervoer regelen. Zondag zie ik 2 stalgenoten en zal ze vragen wie hun meestal vragen om te rijden. (heb zelf geen vervoer.) Moet in iedergeval iemand zijn die door de weeks niet werkt. Anders zo'n prijzig taxi bedrijf die wachtgeld berekend. Maar ach, dat declareer ik wel bij M. Voor mijn ventje alleen het beste. Een gouden trailer en rode loper.
Was al eerder met dit topic bezig, namelijk toen je het opende, maar wie zou je zeggen dat het ZO'n verhaal zou worden!
Zooist schreef:Waar, wanneer?
Ik moet even kijken of dit lukt en mijn vriend zal wel gek worden als ik dit doe maar die is toch werken
. Zijn verblijfplaats is het best bewaarde boktgeheim.
Rivano schreef:
Enne __Kelly: bedankt voor je bijdrage!
Je hebt mijn ogen geopend, ik breng hem na jouw post gelezen te hebben toch maar niet naar de slacht. Door jouw waardevolle genuanceerde bijdrage realiseer ik me dat ik daarna, zodra ik bij de slager een lekkere malse paardenbiefstuk koop, misschien wel Dak op zit te eten.... Maar beter dat ik hem eet, dan iemand anders toch?
Dan organiseren we een BOKT BBQ, en roosteren we hem samen.
Je bent van harte uitgenodigd. Heb je voorkeur voor zijn linker kluifje met SPAT? Of liever een hoefje HKO?
doet u mij maar een paar lekkere ribbetjes
Manou schreef:misschien wordt het tijd om een mod te vragen de titel te veranderen.
''
alex66 schreef:en wat zou dan de nieuwe titel moeten zijn????
ik stem voor ''xxx het paarden mishandelende monster''
wedden dat het hier dan storm loopt

Rivano schreef:En dan misschien ook een soort samenvatting in het begin. Nu is het zo gefragmenteerd.
Dan inderdaad wel een goede titel zoeken.
Misschien kunnen we daar een poll van maken?![]()
Suggesties welkom!

kekaro schreef:ik word altijd zo blij van die lieve reacties en behulpzaamheid die mensen hier op bokt geven!
zo dat wilde ik even zeggen
kekaro schreef:ehm..."Dak, the musical!"
vind ik ook wel een hele passende titel voor dit topic !
Rivano schreef:kekaro schreef:ik word altijd zo blij van die lieve reacties en behulpzaamheid die mensen hier op bokt geven!
zo dat wilde ik even zeggen
EENS!!
Dat geeft ook weer een beetje vertrouwen. Soms voel je je roepende in de woestijn.
Maar voornamelijk geeft het steun om door te gaan. Dus Dak's "redding" (en dat zou ook inslapen kunnen zijn) is ook mede dankzij jullie!!kekaro schreef:ehm..."Dak, the musical!"
vind ik ook wel een hele passende titel voor dit topic !
Vind die ook leuk. Maar dan weet je eigenlijk nog niet waar het over gaat.
Weet niet hoeveel tekens erin kunnen,
Iets als:
Dak, the Musical. Het waargebeurde verhaal over een paard, een rechtszaak en tegenslag.

Of is dat teveel werk? haha