Wat een gedoe met stamboekkaart en paspoort. Om gek van te worden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balko schreef:Lekkere bijleespost.
Wat een gedoe voor t paspoort zeg, en dan ook nog niet goed… ik zou ook heel geïrriteerd zijn!
Ik heb nu 1 iemand al in pension staan, dat gaat super maar die ken ik ook goed. Dat gaat ook al jaren goed gelukkig.
Maar idd ben wel benauwd voor nog een…
Nog maar is goed over nadenken!
manzano schreef:Oh wow goed bezig Stephanie! Ga even bijlezen middels jouw post
Wat een ellende met het paspoort! Kan dat nog aangepast worden?
Belker schreef:Stephanie, dankjewel voor de bij leespost,, respect.
Wat een gedoe met stamboekkaart en paspoort. Om gek van te worden.
Lynn_Nikita schreef:Net een topic gestart voor een stalnaam nu ik weer ga verhuren. Altijd leuk op en factuur om ook een naam te hebben.
Ik heb er zelf 3 maar sta open voor suggestie`s
Kakelbont ( verwijst naar onze ratjetoe aan dieren en een roodharige dochter past het beste maar ook al vaak gebruikt)
Foresta (omdat ik aan het bos lig, aar is het niet te deftig)
Paard & bos ( spreekt voor zich enige die nog niet bestaat als bedrijf)
Lynn_Nikita schreef:Net een topic gestart voor een stalnaam nu ik weer ga verhuren. Altijd leuk op en factuur om ook een naam te hebben.
Ik heb er zelf 3 maar sta open voor suggestie`s
Kakelbont ( verwijst naar onze ratjetoe aan dieren en een roodharige dochter past het beste maar ook al vaak gebruikt)
Foresta (omdat ik aan het bos lig, aar is het niet te deftig)
Paard & bos ( spreekt voor zich enige die nog niet bestaat als bedrijf)
Stephanie schreef:Dat is ook de reden dat ik een zwarte heb voor zonnig weer en nog een witte voor als het bewolkt is.@dubbelfun ja die heb ik ook bekeken lijkt in gebruik wel super fijn inderdaad. Maar zie bij alle drie bijvoorbeeld niets staan over UV bescherming. Als je ze zelf hebt: heb je het idee dat ze ook een beetje het scherpe randje van de zon wegnemen?