Vandaag hebben ze samen de track verkend. Lekker rond gescharreld.
Vanaf morgen krijgen ze een deel van de track erbij. Nog zonder de andere paarden. Om rustig alles te verkennen.
Ze vonden het wel heel leuk op de track

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:In de stal als bodembedekking? Dan heeft het in ieder geval nog een beetje nut.
Jade schreef:Daihyo schreef:In de stal als bodembedekking? Dan heeft het in ieder geval nog een beetje nut.
dat zou ik niet willenals er schimmel in zit staan ze op stal schimmelsporen in te ademen, dan heb ik het liever op de mesthoop. maargoed, ik heb makkelijk praten, voor mij 1 van de redenen om droog hooi te voeren
![]()
prachtige track daihyo!
Olympia96 schreef:Hier ook gewoon droog hooi hoor. Maar als er een scheurtje in het plastic zit dan doe je er niks aan en heb je gewoon schimmel.
Ze eten het ook niet maar smeren het in de rondte. Alleen in combi met strokorrels echt ellende daardoor. Misschien moet ik het maar opfikken ofzo.
Edit: check aanwezig in paddock paradise topic, maar wel de paarden op stal in de winters en alleen in de nacht. Ze staan verder van 7.30 tot 18.30 buiten/in schuilstal.
Ik vind namelijk dat wij wél een paddock paradise (in aanbouw) hebben, maar ik conformeer me niet aan ‘regels’ zoals opgesteld door de bedenker van ‘het’ paddock paradise. Ik doe wat mij goed dunkt en voor de paarden passend is.
Zo. Dan is dat ook maar duidelijk
Femek2902 schreef:Ik ben een stille meelezer in dit topic aangezien ik het concept van een paddock paradise wel heel tof vindt. Alleen heb ik ook ervaring met een modder paradise en merk ik dat je daar minder gevoelig voor wordt als je er middenin zit. Hierdoor ben ik wat sceptisch geworden over de haalbaarheid van een 24/7 buiten stalling voor paarden in Nederland. Nu baseer ik dit op 1 ervaring en dat is natuurlijk nooit goed. Zouden jullie ervoor openstaan om foto's te delen van de modder die jullie tegenkomen, maar ook oplossingen om een paddock paradise in de winter ook goed te houden? Ik merk namelijk dat ik het lastig vind om een goed beeld te krijgen en ik wil eigenlijk gewoon heel graag dat een paddock paradise ook in de winter goed blijkt te werken.