Nu heb ik een bruine en een donkere vos dus ie ziet nooit echt als ze vies zijn. Behalve vosje dan want die zit in wintervacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Vind die staartjes in de staart ook wel apart tribunals, misschien wordt dat wel de nieuwe trendHaha, ziet er grappig uit.
Hoe bevalt je nieuwe stekkie? Bak al fijn te doen?
Tribunals schreef:Rena100 schreef:Vind die staartjes in de staart ook wel apart tribunals, misschien wordt dat wel de nieuwe trendHaha, ziet er grappig uit.
Hoe bevalt je nieuwe stekkie? Bak al fijn te doen?
Ja joh ziet er niet uit maar anders is het echt niet te doen![]()
Bevalt heel goed aan huis! Wel echt ff wennen maar zou niet meer anders willen. Bak is nu helemaal omgegooid en moet zakken, daarna komt er M3C met polyvlokken overheen. En heeeerlijk groot, zo blij mee
Jaime_ schreef:Ik vind het misschien wel wat om de aangekoekte smegma spetters aan de binnenkant van de achterbenen van m'n pony te verwijderen. Maar ben heel erg benieuwd naar de ingrediënten.. Kan iemand die al zo'n fles heeft een detailfoto maken van de ingredienten van die fur cleaner van de Action?
Jaime_ schreef:Ik vind het misschien wel wat om de aangekoekte smegma spetters aan de binnenkant van de achterbenen van m'n pony te verwijderen. Maar ben heel erg benieuwd naar de ingrediënten.. Kan iemand die al zo'n fles heeft een detailfoto maken van de ingredienten van die fur cleaner van de Action?
Susanne schreef:welmoed__ schreef:Is er dan ook iemand die de ingerienten lijst van de CM yellow out op de foto kan zetten en hier plaatsen? Ben wel benieuwd naar het verschil.
Dat is shampoo toch? Die heb ik hier liggen, kan er wel een foto van maken.
Of bedoelde je de greenspot remover?