abbybleus, ik heb dubbel gelegen om je verslag
(waarschijnlijk niet de bedoeling enzo maar ik vond het erg grappig (voor de lezer dan hé) en...helaas ook een beetje herkenbaar daarom vond ik het ook zo grappig
Helaas heb ik ook vaker van die acties, tot nu toe komt ik meestal vrij ongeschonden uit de strijd.
Jullie komen allemaal zo consequent over......hoe doen jullie dat
Ik probeer altijd consequent te zijn. Bijv. mijn fjordje mag op de terugweg niet harder draven dan dat ik het wil. Dat is de theorie. De praktijk is altijd dat ik onder het draven denk, hu het lijkt wel of ik harder ga, of toch niet, of toch. Tegen de tijd dat de tranen uit mijn ogen lopen van de wind denk ik, ja ze gaat toch weer harder waarna ik haar terugneem. Niet consequent natuurlijk, maar ik vind het vaak lastig timen dat consequente. Als ik ga wandelen moet ze naast/achter me blijven, ineens loopt ze dan toch weer voor me....en ik knipperde alleen ff met mijn ogen
Ik vind consequent zijn vaak lastig.
Oepsmomentjes genoeg, bij mijn vorige stal moest ik ongeveer 1/2 km van en naar de wei lopen. Vaak wilde ik dit snel snel doen voor of na mijn werk. Rap met de fiets mijn paard van de wei halen (in mijn politie-uniform
)
Paardje braaf in draf ernaast (herkent baasje met haast inmiddels
) Blijft me toch het uiteinde van het halstertouw tussen de kettingkast vastzitten....tju. Ik heb soms nogal een heethoofd paard maar godzijdank bleef hij toen staan. Het kan zo snel misgaan hé
Citaat:
En waar een wil is, is een weg
was dat maar waar, helaas gaat dit niet altijd op. Je kunt soms nog zo veel willen soms gaat het gewoon niet.
cailey ik had bij de gemeente geïnformeerd naar een kliko, wel een grote (weet ff niet meer hoe veel liter) idd zonder bodembedekking, alleen pure mest
Citaat:
Paard is ook echt niet goed en achteraf dus ook bij vorige eigenaren bekend en reden van verkoop, alleen werd dat er niet bijverteld. Paard was nu van mijn beste vriendin.
nou daar ben je mooi klaar mee. Dat is toch onbegrijpelijk dat mensen levensgevaarlijke paarden gewoon doorverkopen en vaak ook nog zonder überhaupt iets hiervan te vermelden.
Citaat:
Iedereen heeft oepsgevalletjes. Soms bedenk ik me van te voren al dat het waarschijnlijk niet slim zou zijn, maar doe ik het toch....

ja, dat bedoel ik precies
Mijn paard is ook eens voor de les op mijn laars gesprongen. Ik dacht negeren die pijn....totdat het toch wel erg begon te kloppen. Ik trek mijn laars uit....weg nagels brrr toch maar niet meer meegereden met de les
Ik heb ook schoenen met stalen neuzen en vroeg me al vaker af of die verhalen nou kloppen mbt veiligheidsschoenen, lijkt een broodje aap verhaal want ik ken niemand die dat is overkomen. Daarnaast denk ik dat er niet zo maar veiligheidsnormen op geplakt mogen worden. Maar....dat broodje aap verhaal blijft dan toch steeds in mijn gedachten rondhangen op de een of andere manier.
Hier heb ik 2 crocsverslaafde zoontjes. Handige dingen kunnen ze tenminste zelf uit en aandoen (in theorie dan)
spatter, ziet er leuk uit die trail
hier ook (gevoerde) laarzen bij de achterdeur waar ik meestal inschiet bij de paarden (ivm modder)
Ik heb ook wandelschoenen, die lopen heerlijk maar dat is me te veel gedoe met veters vastmaken enzo.
als ik ga rijden doe ik mijn ariats aan. En heel heel heel soms als het droog is enzo ff snel op mijn slippertjes of crocs
Als ik met mijn ruin ga wandelen trek ik wel mijn schoenen met stalen neuzen aan (ook ariats).
Citaat:
Heb nogal een zete arm en is precies de arm waar ik hasr mee vadt ga houden. Over minder slimme acties gesproken.... Maar ik ga t toch doen

succes!
Citaat:
Ik heb niet zo n talenknobbel...

ik ook niet
maar gaandeweg kwam ik er achter wat ze nou precies bedoelen......Ik reed een keertje mee in een les, allemaal in galop achter elkaar. Ik reed helemaal achteraan en moest nogal crossen om de rest bij te houden met mijn minifjord. Vervolgens zei de instructrice:"und schritt....." Ik keek opzij naar de instructrice om te zien we ze nou zei/bedoelde. Toen ik vervolgens voor mij keek kwam de bibs van het paard voor mij wel verrekte kortijb...bleek dat de rest voor mij begrepen had dat schritt toch echt stap betekend