avaluna jeetje en dan niks melden bij verkoop
sakvis wat idioot dat jullie daar op stal mochten komen, normaal wordt een stal gesloten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fabster schreef:Die veiligheidsschoenen met 'stalen neuzen' zijn tegenwoordig echt veilig hoor, Abby. Het staal is allang geen staal meer, maar kunsstof die terug plopt. Ze moeten inderdaad 'gewoon' niet op je voet gaat staan, maar het gebeurt wel een x en met je crocs heb je straks een verbrijzelde voet. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Dan nog beter he bergschoenen. Geven in ieder geval meer bescherming.
.
p
, zij bleef ook omhoog komen en na 2 jaar uitzoeken waar het vandaan kwam werd het echt te gevaarlijk. 7 jaar geen problemen mee gehad en ineens begon dat. Ik wil dan achteraf niet schuldig zijn aan een ongeluk en heb gekozen voor veiligheid en vermoedelijk had het paard ook lichamelijk iets ook al was niet duidelijk wat.
al die urine enzo heeft echt het rubber aangevreten, en dan zijn de schoenen volgens de certificering zuur bestendig.

Nu kan ik weer veilig op pad!
(waarschijnlijk niet de bedoeling enzo maar ik vond het erg grappig (voor de lezer dan hé) en...helaas ook een beetje herkenbaar daarom vond ik het ook zo grappig
Ik vind consequent zijn vaak lastig.
)
) Blijft me toch het uiteinde van het halstertouw tussen de kettingkast vastzitten....tju. Ik heb soms nogal een heethoofd paard maar godzijdank bleef hij toen staan. Het kan zo snel misgaan héwas dat maar waar, helaas gaat dit niet altijd op. Je kunt soms nog zo veel willen soms gaat het gewoon niet.Citaat:En waar een wil is, is een weg
nou daar ben je mooi klaar mee. Dat is toch onbegrijpelijk dat mensen levensgevaarlijke paarden gewoon doorverkopen en vaak ook nog zonder überhaupt iets hiervan te vermelden.Citaat:Paard is ook echt niet goed en achteraf dus ook bij vorige eigenaren bekend en reden van verkoop, alleen werd dat er niet bijverteld. Paard was nu van mijn beste vriendin.
ja, dat bedoel ik preciesCitaat:Iedereen heeft oepsgevalletjes. Soms bedenk ik me van te voren al dat het waarschijnlijk niet slim zou zijn, maar doe ik het toch....
Als ik met mijn ruin ga wandelen trek ik wel mijn schoenen met stalen neuzen aan (ook ariats). succes!Citaat:Heb nogal een zete arm en is precies de arm waar ik hasr mee vadt ga houden. Over minder slimme acties gesproken.... Maar ik ga t toch doen
ik ook nietCitaat:Ik heb niet zo n talenknobbel...
maar gaandeweg kwam ik er achter wat ze nou precies bedoelen......Ik reed een keertje mee in een les, allemaal in galop achter elkaar. Ik reed helemaal achteraan en moest nogal crossen om de rest bij te houden met mijn minifjord. Vervolgens zei de instructrice:"und schritt....." Ik keek opzij naar de instructrice om te zien we ze nou zei/bedoelde. Toen ik vervolgens voor mij keek kwam de bibs van het paard voor mij wel verrekte kortijb...bleek dat de rest voor mij begrepen had dat schritt toch echt stap betekend
Ze hebben het overleefd.
Het is nu al zo gegroeid.