Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snorremans schreef:Wat een knappe en leuke paarden komen er weer voorbij!![]()
Mijn monster was vandaag weer aan de beurt. Geschoren, geknipt en gewassen. Daarna lekker het land op en wat doet meneer; lekker in het zwarte zand rollenhij had zijn vliegendeken op dus vanavond maar zien hoe hij daar onder weg komt
![]()
Waar wassen jullie mee? Voornamelijk de mensen met witte paarden of staartenik gebruik nu gewoon de goedkoopste shampoo die ik kan vinden maar zijn staart krijg ik daar niet spier wit mee.
TerraHowrse schreef:snorremans schreef:Wat een knappe en leuke paarden komen er weer voorbij!![]()
Mijn monster was vandaag weer aan de beurt. Geschoren, geknipt en gewassen. Daarna lekker het land op en wat doet meneer; lekker in het zwarte zand rollenhij had zijn vliegendeken op dus vanavond maar zien hoe hij daar onder weg komt
![]()
Waar wassen jullie mee? Voornamelijk de mensen met witte paarden of staartenik gebruik nu gewoon de goedkoopste shampoo die ik kan vinden maar zijn staart krijg ik daar niet spier wit mee.
Ik was met Cowboy Magic voor vieze paarden en witte paarden. Voor schone paarden in een andere kleur gebruik ik een willekeurige paardenshampoo (momenteel Grand National en Agrivet in mijn kast staan) en voor paarden met eczeem een speciale shampoo, en voor Friezen ook een speciale shampoo (geen idee hoe die heet)
Witte staart kan je ook wassen in een sopje met CM, even laten weken en een handje wit zand in het sop gooien, dan scrub je het uit de staart. Daarna nog even naweken in de biotex en ze zijn meestal weer aardig schoon. Als de staart echt verkleurd is en ze moeten op wedstrijd dan wat talkpoeder erin wrijven