Betontegels worden gladder dan klinkers. Wij hebben zelf een stuk in de paddock bestraat (in de stallen ook) met klinkers. Maar ook een paar grote betonplaten liggen, dat is ook niet glad (lopen ze ook zand overheen)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Betonrot kan echter alleen ontstaan wanneer er in het eindproduct stalen matten en/of staven worden toegepast. Deze zogenaamde ‘wapening’ wordt toegepast om extra stevigheid in de constructie te realisteren. Wanneer deze wapening niet goed is aangebracht (te weinig dekking heeft) of door beschadiging of slijtage van het beton vrij komt te liggen bestaat de kans op betonrot.
Authentic schreef:Ben ik de enige die echt overal hooi en stro tegenkomt en alles naar paard heeft ruiken? Technisch gezien heb ik ze niet aan huis staan, maar deel ik de oprit met de stalhouder. Ik moet echt afleren dat ik 'even snel' ik m'n gewone kleren bij de paarden ga kijken, want het is dus niet 'even snel' en alles kan gelijk in de wasmachine. Als er geen moddervegen op zitten, ruikt het wel naar paard. En ik heb het idee dat er een lading stro + hooi in ál m'n schoenen zit. Vanochtend trof ik een stukje stro aan in m'n pantoffels.
Santos_05 schreef:@Michelee, jullie hebben al veel gedaan sinds 31 dec!!! Al een hele nieuwe stal en zadelkamer!
Heel veel succes met jullie nieuwe stek! Hoeveel grond hebben jullie bij huis?
Santos_05 schreef:@Patricia, heb je de verkoopfoto's gebruikt of wel zelf gemaakt, want het ziet er daar wel heel mooi uit! (idd zonder paarden en modder) Maar het is een fijn plekje, je begint in elk geval al beter dan de meesten van ons
Lees net je update, je hoeft niet alles in 1x te doen. Ik merk dat we nu 4 jaar verder zijn en het weer makkelijker krijgen. Dus wat we nu doen kunnen we weer makkelijker aanpakken, dus je kan het ook even accepteren. Bijna elke paddock is nu een modderbende.... (toevallig heb ik die net niet op de foto gezet, maar dat wil ik voor jou nog wel even doen hoor
)