Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Hoe veel kg hooi voeren jullie op een dag? En voor wat voor pony's/paarden?
_Kiki_ schreef:Safiera schreef:Hoe veel kg hooi voeren jullie op een dag? En voor wat voor pony's/paarden?
Ik weeg mijn kuil elke dag af, en bij mij krijgen ze 32 kg per dag, dat is voor 2 KWPNers, 1 van 1.60 en de ander is 1.73
De ton die ik hier geplaatst had, ging met kuil bij mij wel goed en met hooi niet. Nu heb ik nieuw kuilvoer (grotere baal, andere lichting) en nu krijgen ze het er niet meer uit, dus die ton is niet echt ideaal.
Amalarab schreef:het surftouw van de Action is ook sterk genoeg voor zware hooinetten
Lynn_Nikita schreef:Dan moet ik eens zoeken waar ik die kan vinden. Dit touw is ook niet duur, maar wel lastig als ik elke maand die touwtjes moet gaan vervangen
staaldraad durf ik niet, te bang dat als hier teveel aan getrokken wordt dit door mijn net heen gaat, en de netten zijn wel duurder ( heb er 7)
Staalkabel met laagje plastic is erg lastig te knopen, ik had het eerst met waslijn namelijk waar ook een ijzeren kern doorheen liep maar de knoop gleed er steeds uit