Na 2-3 dagen heeft zich al een goede bodem gevormd om te liggen dus dat valt best mee. En die van mij is gewoon midden in de korrels gaan liggen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
phietje schreef:ik gebruik zoals ik al eerder een x in het topic vermeld heb nu sinds sept strokorrels gemiddeld genomen gebruik ik 1 zak per week per paard per stal. á 5,75 excl 6% BTW franco thuis bezorgd (ik bestel dan wel 1 pallet met 36 stuks maar das dan ook wel meteen mooi voordelig). Ik heb een schoon en een viespeuk paard. en een stal van 3x3, paarden staan overdag buiten.
imker schreef:Ik ga eerst eens overleggen met de leverancier. Heb nl. dan nog wel een woordje met ze te wisselen voordat ik hun merknaam hier (weer) ga noemen.
Dus ook per PB ook geen merknamen en leveranciers.
russel schreef:Dat vind ik wel een goed plan, mits de experimentdealers er mee eens zijn, zij doen belangeloos mee en zij hebben ook een stem in het geheel.
.
DubbelDun schreef:@Russel: korrels werken dus niet als je maar één zak neemt. Dat heeft mijn eerste experiment mij iig duidelijk gemaakt.
De laag die je hebt met één zak is veel te weinig om een paard op te zetten, zeker de eerste dagen.
Verder eten muizen het ook, bij mij wel iig, ik heb ze er persoonlijk mee zien slepen