biancaaaa schreef:Mag ik vragen waar jullie de rubberen tegels/matten hebben gehaald?
Marktplaats, wij hebben ze ergens in de buurt van Nijmegen gehaald
Merexa schreef:Hebben jullie bomen in het land overigens? Ik zit te kijken naar een treurwilg en een paar himalayaberken die ik vrij goedkoop bij een kweker in de buurt kan halen. Het is vooral voor schaduw, want het is verder behoorlijk open en beide soorten zijn niet giftig. Wel heb ik al 3 Zomerlindes die ook niet giftig zijn. Je kunt zelfs thee maken van (zaad)blaadjes die er in het voorjaar aan komen
Nu een wilg en 3 zomerlindes. Heb al een extra wilgje maar die is echt nog heel klein, en ik wil deze winter nog zo'n 50m heg gaan planten
Chasey succes met de lekkage en wat een leuke kipjes!
. Misschien moet ik het 'minimaal 12 uur per dag buiten' idee ook maar een beetje loslaten met de huidige situatie
.
. Wij moeten hier ook nog aan de slag met behandelen tegen houtworm. Ik zie er een beetje tegenop
Dan maar beter de next best option toch?!
Maar daar zijn wel 2 volle dagen in gaan zitten... We hebben dit spul gebruikt:
Volgens mij heeft mijn vriend het gesprayd en de heel erg aangedane delen met de kwast... geloof ik..
Maar ik was niet in de buurt.. m'n luchtpijp verkrampte gelijk
En mooi dat 't bij jullie wel overwegend droog was!!
In de maand oktober is tot nu toe 16.8mm gevallen 

Hopelijk komt er inderdaad een leuk iemand op af!
) 24/7 in schuilstal met paddock lopen, met ook gewoon hetzelfde zand op de bodem van de schuilstal. Aan de afdrukken te zien hebben ze vannacht heerlijk naast elkaar liggen slapen, buiten de schuilstal

)