Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

Ben zo blij voor je!! You're living the dreammm!! 
), en in een andere deken zat gewoon een compleet nest. Nou hoorde ik gister geknaag aan hout, uit de richting van waar m'n mooie nieuwe kast staat... ja hoor.. trek die deur open, 10-15 muizen die wegspringen!!! En na wat zoekwerk, kwamen er nog een handje vol tevoorschijn.. zelfs op m'n bovenste plank, waar al m'n dekjes 'veilig' opgeborgen liggen, liep een muis!!! Álles uit m'n kast gehaald.. zeker weten dat er géén muis meer in m'n kast zit, en alles hermetisch afgesloten.... vanmiddag muntolie halen en een hoop watjes in m'n kast leggen met die olie erop, schijnen ze niet van te houden, en ik vind die geur echt heerlijk
Bij m'n voer zitten ze gelukkig niet!! 

die muis! Wat schattig. Ik doe niks tegen muizen. Ik heb een aantal (buur?)katten lopen en verder merk ik nog geen schade. Ratten heb ik sinds de komst van de katten niet meer gespot.
En dan in de bek van de kat of van de hond.
superpony schreef:Azmay, mooie ring! Die vriend heet nu mijn man he?! Hahaha Heeft bij mij maar een jaar geduurd voor ik dat wel kon onthouden hoor. ( na 18jr mn vriend )
Robijntjah, leuk!! Komen vast nog zat mooie foto's aan.
Maartje, dat is wel jammer. Volgende keer weer beter dan.

Mer1980 schreef:Azmay: van harte gefeliciteerd!
Robijntjah gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wat zijn je plannen met haar?

Gelukkig heeft m'n ma het nog enigszins weten te redden.. maar blijft zonde.. ze vinden het blijkbaar een fijne stof... ik ook
Haha 

En natuurlijk al m'n binnenvoering van m'n dekens....
maarja... dat doen ze natuurlijk niet.. lekker plekje om een nestje te maken en een overvloed aan voer!
Waarom, weet ik ook eigenlijk niet zo goed.. maargoed.. het hoeft gelukkig niet!