Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kijk net dankzij jullie berichtjes naar het weerbericht. Ik had echt geen idee dat de verwachting zo slecht is vanaf morgenavond. Fijn voor de tuin. Maar ik vrees wel een beetje voor wat het met de paddock doet. Ik krijg hem net weer een beetje aan kant en hoopte wat zand en roosters te kunnen gaan leggen.
kan het alleen maar mee vallen. 

DubbelFun schreef:Ik heb de meiden nog even in de wei gezet en Jasmijn vertrok al meteen naar achteren. Boon nam eerst voor aan nog een paar happen en toen ik 'uitnodigde' kwam er direkt een vrolijke kopschut en vertrok ze ook in galop naar achteren
Verder nog even een tafeltje met 2 stoeltjes op het gras gezet en een paar vrolijk bloem/plant-dingen er op gezet.
[ Afbeelding ]
Je ziet nog net het hek naar de wei... idd dwars door de achtertuin
Hilary schreef:Prairy, even voor de zekerheid: hooi dat net gemaaid is / van het land komt, moet nog 6 weken afsterven voordat je het kunt voeren.
Wellicht ten overvloede, maar toch
Nu is het wel mooi lang en droog hooi. Maar ik heb voldoende (kort en lang) gras staan om te overbruggen, dus ook al zou het kunnen, het is niet nodig. Ik zat wel te denken om eventueel nog wat 2020 baaltjes te halen voor de zekerheid?
.