Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Ik heb vandaag een zaaibed gemaakt zoals Ukie. Ben benieuwd!
Mijn karton was niet overal even groot, maar voor het idee
[ [url=m/CYzj72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Malenka schreef:Is het beuk of haagbeuk? Dat zijn twee verschillende planten. Als ik je zo hoor over lang blad houden dan is het haagbeuk. En dat mogen paarden gewoon eten. Geen probleem. Beuk zou ik wel weghalen.
Daihyo schreef:Hier houdt de haagbeuk juist wel behoorlijk blad in de winter. En ik weet zeker dat het haagbeuk is
Caily schreef:Interessant dingen hier! Ik zoek vooral grote drinkers momenteel. Ik heb al wilg, populier was een kans hebber, maar die gaan massaal om met storm, dus niet handig in winderige platte land.
Ander vraagje. Welk kruiwagenwiel is het fijnste? Ik heb een hele anti lek band, en kruiwagen nummer 2 al een jaar met een lekke band. Nu is mijn bijrijdster zo lief geweest daar een nieuwe band onder te zetten. Die ik dus binnen 2 weken weer lek heb. Lang leven puin en steentjes… dus gisteren weer de andere moeten pakken (daarvan is de bak wat gescheurd dus vandaar voorkeur voor de andere), maar jemig, je merkt het behoorlijk. Ga veel minder makkelijk door een kuiltje of over een drempeltje. En de mesthoop op rijden ging ook fijner met de gewone band.
Daihyo schreef:Hier houdt de haagbeuk juist wel behoorlijk blad in de winter. En ik weet zeker dat het haagbeuk is
Caily schreef:Interessant dingen hier! Ik zoek vooral grote drinkers momenteel.
Ir111 schreef:Daihyo schreef:Hier houdt de haagbeuk juist wel behoorlijk blad in de winter. En ik weet zeker dat het haagbeuk is
Volgens mij is het zo dat op papier de beukhaag blad houdt en de haagbeuk kaal wordt. In de praktijk hier houden ze (deze winter in ieder geval) behoorlijk goed blad, de beukhaag meer dan de haagbeuk.
Wat betreft eten: ik heb begrepen van Sietske (van Paard en Plant) dat het eten van beukhaag geen kwaad kan maar dat het niet plant met bijzondere 'extra's' is voor paarden. Maar misschien heb ik dat verkeerd onthoud.
belle_boef schreef:Ik heb 2 verschillende anti lek banden. Een dikke gele die echt nog veert. Rijd zoals een gewone band en een hard rubberen gele band. Die is ook platter en is een draak om mee te rijden.
[ [url=m/UnScX7.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste band is fijn, de tweede een draak
Daihyo schreef:Ik heb vandaag een zaaibed gemaakt zoals Ukie. Ben benieuwd!
Mijn karton was niet overal even groot, maar voor het idee
[ [url=m/CYzj72.jpg]Afbeelding[/url] ]