Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flew schreef:Ik heb ook een inloopstal, met rubberen matten erin. Ze slapen/rollen er graag op.
Bij paarden aan huis houden horen soms helaas ook knullige ongelukjes... Gisteren een kopstoot gekregen met als gevolg een scheurtje in mijn ooglid, veel zwelling en een lichte hersenschudding. Zo stom, knullig ongelukje met voeren en nu zit ik op de bank te wachten tot mijn oog weer open wil, terwijl ik liever lekker was gaan paardrijden, haha. Zie eruit alsof ik zwaar mishandeld ben.
biancaaaa schreef:Dat is een beste kopstoot geweest Flew. Beterschap!
Wel leuk om te lezen dat er hier meerdere met inloopstal zonder stro(oisel) zijn. Dat is ook mijn plan, paard heeft een tijdje een inloopstal met dikke laag stro gehad en dat werd alleen gebruikt als paarden toilet. Iedere keer dat de stal werd opgestrooid stonden ze in de rij (letterlijk) om te plassen.
Mag ik vragen waar jullie de rubberen tegels/matten hebben gehaald?
Laylah2002 schreef:hallo ik ben nieuw hier!
aangezien er zoveel topics zijn heb ik een paar vragen:
de mest laten ophalen of een aanhanger en de mest wegbrengen?
en hoe doen jullie het met hooi, stro of andere bodembedekking?
laten jullie dat leveren, hoeveel kost dat ongeveer en hoeveel gebruiken jullie per maand?
of doen jullie het op een totale andere manier?
Robijntjah schreef:https://www.bokt.nl/markt/ad/505749/paa ... rd-limburg
Flew schreef:Ik heb ook een inloopstal, met rubberen matten erin. Ze slapen/rollen er graag op.
Bij paarden aan huis houden horen soms helaas ook knullige ongelukjes... Gisteren een kopstoot gekregen met als gevolg een scheurtje in mijn ooglid, veel zwelling en een lichte hersenschudding. Zo stom, knullig ongelukje met voeren en nu zit ik op de bank te wachten tot mijn oog weer open wil, terwijl ik liever lekker was gaan paardrijden, haha. Zie eruit alsof ik zwaar mishandeld ben.