Heel herkenbaar Robijn, ik vond Elevada in het begin ook zo enorm en na een tijdje ineens Cheetah zo klein
ClauH
Geplaatst: 03-04-19 13:34
Mijn Jay is 146 maar nog niet uitgegroeid.
Maar ik vind het zelf een prima maatje, moeders is net zo groot.
SSDesign
Geplaatst: 03-04-19 14:23
Van harte gefeliciteerd Azmay!
Zie dat het over voertonnen gaat. Toevallig zijn mijn nieuwe voertonnen net geleverd. Ik bewaar al het voer in tonnen, had nu wat dichte zakken in de schuur gezet maar meteen muizen. Dus toch maar even een paar nieuwe tonnen gekocht zodat alle voer-gerelateerde dingen netjes opgeborgen kunnen worden
Ik heb blauwe tonnen met zwarte deksel. Er stonden er hier al 6 toen we hier kwamen wonen. Ideaal. Ik heb ook nog een oud klein vriezertje staan . Als we de schuur gaat opknappen zet ik die er denk ik neer. Ik voer bijna geen brok, maar wel seniores priores. Kan ik die vriezer van het winter mooi vol gooien.
Ik vond mijn eerste paard in het begin ook best groot, die zal rond de 1m50 zijn. Max 160 vond ik een mooie schofthoogte voor een paard, en dat vond ik al aan de grote kant.
En toen kocht ik een 2e paard met een schofthoogte van iets rond de 180. Dat was wennen... Nu vind ik mijn andere paardje een dwerg
Het grappig is dat ik hoogtevrees heb. Ik heb een opstaphulp van 4 tredes om op m'n grote te geraken. Als ik daar bovenop sta heb ik last van die hoogtevrees, eens ik op hem zit is dat gelukkig weg
Azmay, gefeliciteerd? Ik weet alleen niet waarmee, maar alsnog!
Ik vind alles snel groot boven de 1.45m, maar heb inmiddels wel mn grens verlegd naar 1.50m. Ooit een e-pony gehad van 1.55m, omdat iedereen vond dat ik te groot was voor mn d-pony's, maar ik ben maar 1.68m en kom nooit boven de 60kg als ik dat al ooit zou redden........
Mn merrie is ietsjes groter dan haar zoon, maar haar zoon is echt breed. Denk dat sommige mensen daar niet pijnvrij op zouden kunnen rijden..... Het nieuwe merrietjes wat later dit jaar komt, is een flink stuk kleiner, maar vind ik prima.
Hier ook blauwe tonnen met zwarte deksel in verschillende maten.
Fangio
Geplaatst: 03-04-19 16:42
Azmay, gefeliciteerd!
Ik heb ook een maar een kleine pony, ik weet niet eens hoe groot hij precies is, maar ik denk ongeveer 1m50. Kan net met mijn 1m74. Ik gebruik nu als opstapje een oud bierkratje dat hier nog rondslingerde, maar met een beetje moeite kan ik er nog zo op kruipen ook (mocht ik er op buitenrit af moeten oid). Maar een groter paard, daar kom ik zonder hulp met geen mogelijkheid meer op hoor, zo lenig ben ik niet meer
Ik kom op zich nog wel op grotere paarden, maar kom er niet vanaf. Wij laten onze voet in de beugel staan met afstappen ( westernzadels en beugels ) en dat is de laatste 2keer dat ik van een groter paard van iemand afstapte niet goed bevallen.........Die waren wel 1.70m+
Dank jullie, niet eens alle familie wist er van, wilde het lekker klein houden.
Hebben heel niet-standaard ringen, ben erg blij met die van mij. Die van mijn vriend is alleen te klein dus die moeten we even ergens laten vergroten oid?
Vandaag meteen de voortuin gedaan, van onkruidbak naar iets wat toonbaar Voorheen:
Ik lees hier over knappe nieuwe paardjes en brave knollies op clinic. Super hoor
Pfff baalmomentje. Na het werk mijn nieuwe knalgele dekje opgehaald en wilde vanavond even gaan rijden. Nu willen de kinderen niet slapen en mijn man is niet thuis