Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Oh ja als ik 'snachts iets in mijn hoofd haal, kan ik ook beter gaan kijken. Anders lig ik de rest van de nacht wakker.
Krijg net bericht dat de wei volgende week leeg is van alle omgevallen bomen en hem dan dus ingebruik kan nemen. Eind van de week erna gaan we een week op vakantie dus ze blijven dan toch nog maar bij huis. Heb toch liever wat tijd om ze in de gaten te houden als ze op de wei komen te staan. Zouden jullie dat ook doen?
Anke schreef:Even een momentje van vandaag met jullie delen.
Morgen wordt Caya 4 jaar
[ [url=m/S8lYlD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chasey schreef:Dijn dat het goed gaat met je shetje.
Hier moeten ze ook een paar meter over een vervelend hobbelig stukje.
Maar dat weten ze en ze lopen er heel bewust, geconcentreerd over. Is wel leuk om te zien eigenlijk
Granoek schreef:Speaking of.. losmaken.
Ik wil een osteopaat naar Duke laten kijken, maar weet niet goed hoe lang ik hier mee moet wachten na genezing.
Aangezien hij best een tijd natuurlijk dat ene been ontlast heeft wil ik zijn rug laten nakijken.
Iemand tips?
joyce B schreef:Ik had maar weer een pak gehakseld koolzaadstro over mijn zachte Hit-matrassen gegooid nu de vorst langer aanhoud. Ze gebruiken de matten vooral als toilet (dus ze durven er wel op te staan) maar gingen steeds maar niet liggen. Ook niet met laagje strooisel. trof ik 2 van de 3 dames gisteravond aan met strooisel in de staart en strooisel op hun deken. Yes!!!!
Hopelijk gaan ze er nu vaker op liggen...
belle_boef schreef:Is gehakseld stro nog zuiniger dan vlas?
joyce B schreef:belle_boef schreef:Is gehakseld stro nog zuiniger dan vlas?
Veiliger dan vlas.
minder glad en minder gevaarlijk als ze er wat van eten.