Ik heb zo gesprek met mijn leidinggevende over mijn vertrek. Ben benieuwd.
Vanochtend Modesta gelongeerd en vanavond Aurelia even rijden denk ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Hahaha Silly zo werd mijn merrie ook genoemd. En haar stal was ook vies vies vies altijd. Ik had daar wel een idee over natuurlijk, en nu weet ik zeker: we werd niet goed/genoeg gemest of er lag onvoldoende stalbedekking in.
Ze is zelfs best schoon sinds ik haar aan huis heb. Weinig werk van. De ruin daarentegen… maar goed die is soortvan zindelijk nu. Poept inmiddels op 1 plek. Dat scheelt een beetje haha.
Ze eten bij mij uit slowfeeder hooinetten. 1 met hooi en 1 met stro. Sinds ik dat heb is het super netjes.
Oh ja ik heb ook rubber matten, maar daarnaast ook een dikke laag rapsodie. En drollen rapen doe ik met handschoenen aan. Dat vind ik snel en handig werken.
Chasey schreef:Karin_deB schreef:@Chasey, kan ik geen vakantie bij jou boeken
We zitten er aan te denken om zelf de caravan of tent op te zettenEn in de tuin te camperen dit jaar.
Toch nog een beetje vakantie gevoel.
Robijntje, wat fijn dat je zo lekker gereden hebt!
Olympia, Bunzin Haflinger haha! Nick is ook al zo'n smeervarken in zijn stal.
In de bak en paddock gelukkig niet.
Prairy, WAt leuk een nieuw paard! Gefeliciteerd. Veel plezier. En issie er intussen al?![]()
DF, Dat klinkt als een fijn rondje rijden.
Manzano, dat geeft een goed gevoel he?![]()
Gisteren avond een rondje gemaakt met z'n allen. Hondjes, paardjes en kinders uitlaten.![]()
Ik ben meegegaan op Nick, het kon nog. Maar op een gegeven moment voelde het niet heel fijn meer. Dus dat worden alleen nog maar hele korte stapritjes. En ik wil eigenlijk nog een keer met hem door de vijver. En dat is het wel mooi geweest.
[ [url=m/QORZWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleine hondje doet het ook goed naast het paard. Uiteraard nog veel oefenen met commando's, maar het scheelt dat een Herder sowieso wel baasgericht is en op ons let, ipv andersom![]()
Ik ben daar ook heel makkelijk in. Wij rijden verder, let je niet op? Dan heb je pech. En kom je er maar achteraan. Werkt heel goed.![]()
Zo deden we dat met Oscar ook, hond moet op ons letten en niet andersom. (Ja natuurlijk ook wel, maar ga niet steeds roepen. Alleen als het moet ivm verkeer, andere dieren, weggebruikers etc). Want dan komen ze ook gelijk.Commando, brokje erin en weer vrijgeven.
![]()
[ [url=m/G7kyo0.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Kom hier, zit".
[ [url=m/TWIYa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oscar gaat er maar bij liggen, kan goed merken dat ie toch wel een dagje ouder is.
En m'n iphone blijft maar vertekende foto's maken. Zo stom.Bij dat ding is altijd alles uit verhouding, Nick lijkt wel een shetlander zo.
goldenarrow schreef:Wij hebben er een aantal op vlas en een aantal op stro. Sowieso de merries met veulens op stro, inderdaad vanwege de gladheid van vlas, maar ook omdat ze daar nog lekker wat van kunnen knabbelen eventueel. Ik vind vlas wel makkelijker uitmesten, dus waar het kan gebruik ik dat gewoon.
Hier verder niet zoveel te vertellen. Ben gisteren geopereerd en heb teveel pijn om me naar de paarden toe te verplaatsen. Hopelijk dat ik over een paar dagen weer even naar ze toe kan
Hier is nu trouwens voor de 2e keer gemaaid, vanavond gaan ze het in pakken wikkelen, ben benieuwd hoeveel eraf komt.