Nog 160 haagbeukjes te gaan en twee rozen verplanten dan is het eindelijk klaar voor dit seizoen. Samen met de doorgestekte wilgen en elzen heb ik dan ongeveer 2.000 bijgeplaatst dit jaar. Goede score

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bolletje29 schreef:Leuk al die hagen en planten! Ik zal binnenkort maar eens beginnen aan het inzaaien van de kale plekken op de weideDaarna wat inlezen over planten, bloemen en hagen en volgend jaar maak ik er ook iets moois van.
Iets anders, in de veronderstelling dat velen van jullie geen stallen/boxen en meerdere paarden hebben: Voor degenen die hun paard(en) dagelijks extra voer geven, hoe doen jullie dat? Gewoon ieders een bakje voor de neus en hopen dat ze gelijktijdig klaar zijn? Een emmer om hun hoofd? Even vastzetten? Stukje afzetten?
Mijn paarden zitten momenteel nog in hun inscharingsproces en krijgen dus nu elks op hun eigen stukje eten, maar ik ben er nog niet over uit hoe ik dat ga doen als ze binnenkort samen komen te staan. De ene eet langer dan de andere, emmers om hun hoofd vind ik maar een vreemd idee (maar misschien omdat ik het nog nooit gezien/gedaan heb) en een stuk afzetten lijkt me ook nogal lastig om dagelijks te doen![]()
Hopelijk hebben jullie hier de gouden tip!
Bolletje29 schreef:Leuk al die hagen en planten! Ik zal binnenkort maar eens beginnen aan het inzaaien van de kale plekken op de weideDaarna wat inlezen over planten, bloemen en hagen en volgend jaar maak ik er ook iets moois van.
Iets anders, in de veronderstelling dat velen van jullie geen stallen/boxen en meerdere paarden hebben: Voor degenen die hun paard(en) dagelijks extra voer geven, hoe doen jullie dat? Gewoon ieders een bakje voor de neus en hopen dat ze gelijktijdig klaar zijn? Een emmer om hun hoofd? Even vastzetten? Stukje afzetten?
Mijn paarden zitten momenteel nog in hun inscharingsproces en krijgen dus nu elks op hun eigen stukje eten, maar ik ben er nog niet over uit hoe ik dat ga doen als ze binnenkort samen komen te staan. De ene eet langer dan de andere, emmers om hun hoofd vind ik maar een vreemd idee (maar misschien omdat ik het nog nooit gezien/gedaan heb) en een stuk afzetten lijkt me ook nogal lastig om dagelijks te doen![]()
Hopelijk hebben jullie hier de gouden tip!
Daihyo schreef:Nee, maar dat kom ik ook amper
Ik heb nu voor mezelf 2 klusdagen in de week, dan doe ik iets extra’s naast de gewone dingen. En de rest van de week alleen mesten voeren, zodat ik nog tijd voor leuke dingen houd. Dat gaat tot nu toe redelijk goed.
Ir111 schreef:Ik denk dat het komt omdat ik altijd werk zie (dat is op zich geen nieuw gegeven voor me) en omdat het minder een afgeronde klus is ofzo. Eigenlijk wat jij dus zegt inderdaad. Ik probeer nu in het weekend alles achter elkaar s morgens te doen zodat ik de rest van de dag 'vrij' heb voor andere dingen. Ik kom bv ook helemaal niet aan trainen met de paarden toe!?