Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JudithO schreef:Antheman, wat heerlijk! Dat deed ik vroeger ook wel eens met Jolly. Er was daar in de buurt een boerderij waar ze zelfgemaakt ijs verkochten. Prima tussenstop dus! Jolly heb ik daar altijd uitgespannen en kon hij ook mooi grasjes eten. Heerlijke tijd was dat.
Maartje_M schreef:Weet je waar hij het van gehad heeft dan?
Robijntjah schreef:Ooooh muizen ja... ooit in mijn deken (die gewoon op t paard lag...) een nest gevonden, bah!
Maartje_M schreef:[ [url=m/14m6lt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben trouwens gezinsuitbreiding![]()
ClaudiaHS schreef:En ik zit te azen op een stuk weide.
Buurman heeft ja een klein stukje 2000-2500 M2.
Voor de paarden te klein en het wordt momenteel gehuurd door een haflinger fokker.
Maaaarrr...daarnaast zit nog eens stuk van ruim een halve hectare (wordt ook gehuurd door die zelfde man)![]()
Dus buurman gaat vragen of hij dat stukje voor aankomend jaar nog wil huren of dat ik het kan huren en dan hopelijk met die halve hectare erbij.
Chasey schreef:Gisteren lekker met Marloes bezig geweest op de heuvel. Kind vond het heel erg leuk, maar ook spannend! Trots dat ze was!
[ [url=m/D9aesg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ook een topictje aan gemaakt.
[ITP] Heuvelpret met je eigen shet!
Merexa schreef:Oeps, wat gaan jullie snel.
Van mij mag het lekker droog blijven. De paddock is nu net sinds een paar weken klaar maar op veel plekken is het echt drijfzand. Uiteindelijk komen er houten palen met schriklint omheen.
[ [url=m/wMUJmN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het straks kan zaai ik achter de paddock en er omheen alles in. Met een hark ga ik eerst alles even aanpakken volgende week. Ben ook erg blij met het betonpad, al kan het wel glad zijn. Maar daar kan straks de trailer op en pakken met hooi op geleverd worden.
[ [url=m/4CZLJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ze in de paddock komen laat ik de stal waar mijn paard nu in staat open, zodat ze kunnen kiezen.
Robijntjah schreef:Ik heb al een super mooi hoofdstel gezien![]()
Waarom word je van een paard toch altijd gelijk koopziek?!
ClaudiaHS schreef:Ik ben denk ik dan hier het minst koopziek![]()
Melle en Rocky hebben elke een eigen zadel, hoofdstel, halster, vliegendeken en een dekje.
Er slingeren nog wel ergens wat dekjes rond. Hooguit 2 ofzo.![]()
SP:
[ [url=m/ytugWi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van links naar rechts, Rocky, melle, Puck
MarliesR schreef:Mijn kleinste paard (pony...) heeft hier het grootste hoofd![]()
Wil eens zien of ze ik binnenkort allemaal kan meten, maar ze zijn ongeveer 1.50, 1.60, 1.70.
[ [url=m/BL8ul4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:Ze liggen hier allemaal te slapen
[ [url=m/esCBEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn beeld wel met een pony die er nog geen week is
superpony schreef:Quarter dekens zijn ook ideaal. Je hebt ze bij bij Euro-horse en Arthur's westernstore. UHG heeft ze ook, maar veel mensen met slechte ervaringen met de shop.
Colien schreef:Ach arme kat, hopelijk valt het mee met zijn pootje.
Wij hebben gisteren onze nieuwe aanwinst opgehaald. Die mag over een tijdje natuurlijk mee naar de pony’s.
[ [url=m/XPGAR9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4q2voW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L4vAjn.jpg]Afbeelding[/url] ]
ClauH schreef:Wat een schatje Colien
Dijbeen van de kat dwars af. Operatie kost 1700
Dat was wel schrikken voor een opvang-zwerf-kat...
Maar inslapen kon ik ook niet over mijn hart verkrijgen...
Dus gekozen voor amputatie,dat was goedkoper.
Wordt dus rust. Hij wordt morgen geholpen en blijft nu daar.
Ik zit bij de huisarts. Was een gevecht op leven en dood om hem in zijn mandje te krijgen. De gaten zitten in mijn spijkerbroek en hij heeft me goed hard gebeten. Dus maar ff tetanus prik halen.
Ben helemaal van slag, wat een #€&@ ochtend
Robijntjah schreef:Mest moeten wij nog achteraan voor onze nieuwe woning.
Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Gisteren de hele omheining bij elkaar geshopt, alleen nog de stroom regelen.