Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
En jij maar filmen Chasey, haha!
Bizar hoe snel ze dat weer door hebben.
En het zal vast steeds beter gaan als hij vaker op de trailer staat.
Dat is net mijn vriend en mijn paard haha!
"

Ik heb voor James zijn tijd jaren een verzorgdpaard gehad. Die stond samen met nog 2 anderen. Ik deed op bepaalde dagen de verzorging en de stallen. En hield me daar keurig aan. Daardoor is het ook echt jaren goed gegaan.
Geen zorgen, ik weet waar ik aan toe ben.
Ze hebben het niet echt nodig, maar als ik rammel met de emmer hoef ik alleen het hek van de paddock nog maar dicht te doen. Caily schreef:Eeeh maar waarom ga je dan niet gewoon kijken hoe hij erbij staat? Het was toch vlakbij?
Leuk om haar de schuld te geven, maar jouw paard blijft jouw verantwoordelijkheid. In plaats van dagenlang wachten op app kan je ook gewoon erheen gaan? Ik zou dus nooit verantwoordelijkheid over mijn paard uit handen even aan iemand die ik niet vertrouw, en dan maar Fingers crossed. Daar is mijn paard me echt veel te dierbaar voor.
Op een eigen stukje grond moet je ook alles zelf doen dus geen verschil met wat zij nu zegt
Voor de rest doe ik bijna alles in haar plek normaal gezien (als ik geen gebroken arm heb). Ik mest alle stallen uit (dan spreek ik over 8 stallen), ik poets, ik keer, ik onderhoud het gebouw/ de weides/ paddock zodat ik korting krijg per maand en die is wreed weinig. Voor zo'n 30u/week krijg ik zo'n €12 korting... Maar wat ik bedoel: Ik weet prima hoe het is om alles in je eentje te moeten doen.
Dan maar hopen dat Shire lief er vanaf blijft.
Sterkte met je pols.