Zonder schuilstal gaat nu toch prima met deze temperaturen?
Als ze maar schaduw hebben, dat is het voornaamste

De mijne staan nu meer binnen bij de hitte dan wanneer het eens een keertje regent, genieten ze juist van!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sakvis schreef:Azmay, let je wel op dat je paard niet teveel gaat drinken? Pulp zet natuurlijk uit door vocht. Ik ken een paard dat in de ton bietenpulp gedoken was. Paard hebben ze daarna op stal gezet. Hij heeft in de nacht uiteindelijk toch nog koliek gekregen. Ze denken dat hij extreem veel is gaan drinken nadat hij de droge pulp op had. De pulp is dus in het lichaam gaan uitzetten.
Het hoe en wat weet ik niet meer (ik was toen 12), maar ik wilde je toch even waarschuwen.
Wendy schreef:@kvulden: gefeliciteerd! Grappig, mijn man is ook jarig vandaag![]()
@karev: fijne oplossing zoBalen van de ijzers, maar ik zou het idd ook niet té lang aanzien. Al vraag ik me dan altijd wel meteen af wat er dan precies mis gaat in die voeten.
@azmay: hoe is het nu?
karev schreef:Hoefschoenen gehad . Degene die het mooist pasten bleven nog niet aan. Na galop kon ik terug..
En is ook geen oplossing voor 24/7. Ik heb niks op ijzers tegen dus dan dat maar. Liever in de winter niet ivm sneeuw maar ze red zich prima