Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jadybabe schreef:[ [url=m/Wq9xBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze waakhond. 2,4 kilo sjagrijn, 9 jaar , niet moe te krijgen, heet Toby, bijnaam Terror Toby. Altijd grote en middenmaatjes gehad, rottweiler, herder, Friese staby, het waren engeltjes vergeleken met dit monster.

en moet dus straks naar nederland.. Vandaag vlucht geboekt en B&B geregeld, dus begin april gaan we 4 dagen naar spanje !!!! (eind april verwacht ik veulentjes en daarna begint in ons pension de aanloop naar de zomervakantie al... dus dan kunnen we echt niet meer weg).
) de rest (paarden/honden/katten/kippen/konijn...) blijft gewoon thuis met oppas en die oppas zorgt ook dat het pension blijft draaien
Fabster schreef:Jadybabe schreef:[ [url=m/Wq9xBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze waakhond. 2,4 kilo sjagrijn, 9 jaar , niet moe te krijgen, heet Toby, bijnaam Terror Toby. Altijd grote en middenmaatjes gehad, rottweiler, herder, Friese staby, het waren engeltjes vergeleken met dit monster.
![]()
Wat voor merk is dat?
Maar voor mij geen lang haar honden meer. Niet te doen zo met al dat zand.
veeel mensen ziek (hier...afkloppen....gaat het nog goed) enne langhaarhonden lijkt niet ideaal, maar korthaar honden, (onze jackrussel) verhaart zo erg dat het ook niet meer leuk is. Volgens mij komt er van één jackrussel een 20 dekbedden aan haren vanaf gedurende zijn leven
)
enne proficiat alvast (verjaardagstress is niet leuk...ik herken het in alle vormen, kerststress, communiestress
), succes met zadelpassen
en drukdrukdruk met zwemles, school afspreken en morgen mag mijn mannetje de hele dag werken dus alleen met de kids. 
En een nachtje weg met zijn tweetjes moet je echt doen!!
Monmaster schreef:Ik wil wel los proberen, maar nog niet.... Daarom ze balletjes der af, nog te onstuimig.

Mijn vriendin heeft 2 franse bullen. Heb er een paar jaar op gepast tijdens hun vakantie. Vind het echt schatjes, maar kan er niks mee. Ze moeten wel mee kunnen aan get paard. Vind poedels ook een goed karakter hebben. Janmer van het haar. Heb er een paar op het lijstje:
) zijn we eens alles paadjes in de bossen gaan verkennen.Op een gegeven moment kwamen we een Husky tegen.
hihi.