Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar goed, planten is een winter klusje en dan doen we buiten niet zo heel veel meer dus dat moet wel lukken.
En dit gaat ook goed, al heeft de dochter (de zwarte met de hoorntjes) al wel een keer een beuk aan een opdringerige Shet verkocht..
Maar ook niet keihard, gewoon even van 'laat me met rust'

) dus dat doen wij ook niet (hooguit binnenshuis of in de schuur), maar op alle andere dagen mits na 9 uur en voor 10 uur moeten ze niet zeuren.

moet er niet aan denken
moet zelf nog steeds een hooinet kopen
). de shet sprint dus een rondje om het huis met mijn schoonmoeder erachter aan, al roepend naar mijn vriend 'fristi loopt los!!'. mijn grote paard staat nog steeds achter het draadje 'HELP, ik sta hier helemaal ALLEEN!!'
heen en weer te draven en te steigeren.
schep met wat brokjes gepakt, shet komt aanlopen, probleem opgelost
Overigens is het terrein verder ook geheel omheind, dus echt ergens heen kunnen ze niet.

En buitenaf ben je gewoon altijd druk. Als het even kan, plan ik de lawaai dingen, zoals grasmaaien op zaterdag of vrijdag middag. Ik ben hoofdzakelijk thuis, dus dat is goed te doen. Maar als er op zondag iets moet gebeuren wat niet kan wachten. Tja helaas. Dan gaan we dat toch gewoon even doen.
Maar ze kunnen wel heel vrolijk en blij aanwezig zijn tijdens het spelen. Dat moet kunnen. Ook op zondag...

) voorzien van de winterkleur deurtjes (zomers groenig, 's winters zandkleur) en een lampje even van een herfstlook voorzien.