Ik kom ook weer even binnenvallen..
Zelf hier geen bomen langs de bak, maar over een lange lijst kan ik wel mee praten. Hier ook nog zo veel ideetjes..
Sinds een paar weken heb ik 2 geitjes (moeder en dochter) en deze lopen bij de Shetlanders in. Echt geweldig
En dit gaat ook goed, al heeft de dochter (de zwarte met de hoorntjes) al wel een keer een beuk aan een opdringerige Shet verkocht..
Maar ook niet keihard, gewoon even van 'laat me met rust'

Een paar weken terug begon ik hier over de buurvrouw die nogal aan het miepen was. Over het algemeen kan ik wel goed met haar praten en vorig jaar was er niks aan de hand, maar dit jaar is het het een na het ander dat niet goed is.
- Ik ging op een Dinsdagmiddag rond half 4 mijn paard opladen want ik wilde graag op buitenrit. Deze deed even lastig met opladen (verlatingsangst)en de buurvrouw bleek te willen slapen, dus kwam na 10 minuten naar buiten en ik moest stoppen of ergens anders heen.
- Ze wil graag dat ik overleg wanneer ik kan maaien. Met mooi weer zitten ze buiten en kan het niet, maar het kan ook zijn dat ze slaapt (ze werkt zelf parttime, ook geen nachtdiensten verder) maar goed, ik weet ook niet hoe en wat waardoor ze slecht slaapt.
- Op een Zondagmiddag was ik met de hogedrukreiniger bezig. Ik moest nog een stukje maar ze wilde dat ik ging stoppen want ze wilden buiten eten en hadden er last van. Dus de volgende dag ging ik verder, maar ja, ik zat er toen weer helemaal onder.
- De paardentrailer willen ze niet kunnen zien vanuit de tuin, dus hebben ze verzocht dat ik hem achter de bomen zou plaatsen. Op zich geen probleem, al hebben ze ook een hoge heg.. Maar goed, het hek moet nog wel open kunnen. Nu staat hij naast hun appelboom. Op de foto is dat ook te zien en normaal heb ik hem ook nog wel iets dichter naar het hek toe:

Dus tot zo ver was dit nooit een probleem tot gisteren. Ze kwam aan de deur (terwijl ik ook bezoek had) en begon daar over en dat ze wilde dat ik hem op mijn eigen terrein neer zet. Ze had opgezocht dat hij niet op de openbare weg mag staan (echt niemand komt er verder, want het is doodlopend en naar het hek van mijn wei) maar goed, ik wilde ook geen discussie op dat moment dus heb hem nu ook echt letterlijk op mijn terrein gezet op het verharde gedeelte. Maar ja, wel recht achter haar tuin en blokkeer haar zicht op mijn land, maar anders kan het ook niet. En het was al een gedoe om de trailer op dat stuk te rollen/te draaien.

Snappen jullie hem nog? Dus hoop echt dat ze niet ook hier iets over gaat zeggen.
Laatst bijgewerkt door Merexa op 02-10-20 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt