Hier ook palen achter het gaas geplaatst om die reden namelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Tcm zou een probiotica kuur niks voor je paard zijn? Ik meen te hebben gelezen dat hij een lichte jkk vergiftiging heeft gehad? Kan best zijn dat de darmflora behoorlijk van slag is?
Yontheke schreef:Wij hebben trouwens de Granuflex staltegels besteld bij Bos Rubber en gaan ze dit weekend in de stal plaatsen.
Kan trouwens niets dan goeds zeggen over Bos Rubber. Fijne mensen aan de telefoon en een super service. Gisteren iets na de middag de tegels besteld en ze zijn nu al geleverd.
Simone0308 schreef:Wat hooi betreft: ik voer hier aan een KWPN'er, shet en draver 2 soorten graszaadhooi (engels raaigras en veldbeemt), omdat vooral de eerste twee groeien van de lucht. Ik geeft ze daarnaast weidehooi wat hier bij een lokale schapenboer vandaan komt, hij heeft altijd heel mooi spul (1e snede) in mooie pakjes voor een fijn prijsje. Hier krijgen ze niet zo veel van, dat is namelijk best rijk, maar in combinatie met het graszaadhooi gaat het prima.
Taar_tje schreef:Yontheke schreef:Wij hebben trouwens de Granuflex staltegels besteld bij Bos Rubber en gaan ze dit weekend in de stal plaatsen.
Kan trouwens niets dan goeds zeggen over Bos Rubber. Fijne mensen aan de telefoon en een super service. Gisteren iets na de middag de tegels besteld en ze zijn nu al geleverd.
Fijn te horen dat Bos Rubber goed bevalt! Bij mij ligt het er ook nog keurig bij.
En super dat je paard opknapt.