Met die breedte moet je de laatste plakken nog wel even opzij duwen, maar je hoeft niet alles uit elkaar te halen zeg maar om het er ook aan de strakke zijkanten in te krijgen. Bij een korter net moet je toch meer proppen zeg maar. Als je dagelijks? een heel baaltje er in wilt doen zou ik niet kleiner gaan dan 250 cm breed.
Tenzij je het niet erg vindt om het hooi wat meer te moeten proppen en uit elkaar te halen.
De 20mm mazen zijn echt heel klein
En zoals hierboven gezegd wordt het materiaal bij een kleinere maaswijdte ook dunner, en zal dan ook sneller slijten. Ik zou zelf daarom alleen voor 20mm mazen kiezen als je echt moet zeg maar. Zoals bij ons destijds dat ze gewoon weer vráten uit de 25mm netten nadat ze die 2 jaar hadden gehad.
)

.
, vrij arbeidsintensief). Dus daarmee dat ik eens wou rondhoren of iemand ervaring heeft met zelf een hooinet maken, laten maken, of een andere constructie waarmee ik voor meerdere dagen hooi heb hangen. Het hooi zelf kan droog hangen onder een afdak. Iemand die zelf al een hooinet heeft gemaakt met van die aanhanger netten of een heel groot ergens gekocht heeft? Het liefst wel echt een net om op te hangen.