Hilary schreef:Er zijn gemeentes waar ze landbouwplastic een of twee keer per jaar inzamelen. Wellicht bij jullie ook?
Mar hooi plastic is krimpfolie. Geen normaal plastic. Nemen ze dat wel aan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:superpony schreef:Wie komt dat ibc vat dan legen Maartje? En hoe is dat gedaan? Dan moet de vocht toch naar 1 plek lopen.
Zelf gedaan. Schuin af laten lopen naar een gootje en dan een buis of gootje naar de tank
Selka schreef:Wat lief Karin!
Libera, wat mooi! Ziet er strak uit.
Al ben ik stiekem helemaal weg van die poorten met Cowboy/Cowgirl. Die wil ik 1 als ik later groot benof zoiets:
http://denissebenitez.co/wp-content/uploads/2018/05/driveway-security-gate-with-horses-and-dog-silhouettes-by-metal-art-custom-gates-silhouette-wall-silhoue.jpg
superpony schreef:Gaaf Libera!!
[***], denk dat het gelijk is aan bij ons. Hier komen ze naast mestbak staan met grijper en grijpen alle mest uit de bak en werpen ze in hun vrachtwagen. Dat kost per keer 100 euro. Eerst dus elke 5 a 6 weken en nu ruim 3 maanden.
Even een praktische vraag. Onze hondjes gaan wel mee naar de paarden, maar zijn echt enorm wild op de mest. Ik leg ze eerst aan de lijn en daarna mogen ze los, maar vinden ze nog wel wat kruimels, ook al ben ik erg precies.
Ze zijn huis hondjes, dus gaan daarna mee naar huis. Ik vind het niet heel erg, maar ze moeten er echt wel 2x vaker van poepen. Gewone ontlasting, maar wel enorm stinkend.
Ik ga dat ze echt nooit afgeleerd krijgen.......en op zich is onze mest niet echt schadelijk, hooguit een dikmaker waarschijnlijk.
Ik train wel hoor met los en een snoepje, maar mest gaat echt ver boven alles....
Selka schreef:Ja gaaf he?! In de US waar Libera woont heb ik zo ontzettend veel mooie poorten gezien. Alleen omdat hier te laten maken kost denk ik wel wat.. maar ooit als ik niet weet wat ik met mijn geld moet doen.. (as if) dan koop ik zoiets!
Carika, is het totaal maar 200 m1? Dan zou ik het zelf doen. Dat is goed te doen.