Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Ik kan niet meer volgen met op iedereen te reageren
Ik zag interessante feiten over hooi verschijnen. Handig om te weten allemaal. Mijn boer heeft zijn eerste snede ook erg laat gemaaid en daar is zulk goed hooi vanaf gekomen dat hij dit jaar dus ook de prijs omhoog laat gaanMijn man heeft de pakken mee helpen opladen van het land.
Ik heb wel goed nieuws. Waar ik 3 weken geleden nog moest melden dat ik mijn paard in zou laten slapen is mijn mirakelpaard er weer bovenop. Hij staat nu al meer dan een week zonder pijnstilling en laat niets meer merken. Geen reactie meer op het zadel, geen plashouding meer als ik er op ga zitten.
Heb er maandagavond even opgezeten en stap, draf, galop op beide kanten en dan voelde na 9 weken niet eens zo beroerd. Ook zijn linkervoorvoet houdt het op de moment redelijk goed.
We denken nu dat het toch een spierscheur of een verrekking van de spieraanhechtingen geweest moet zijn. Daarvoor staat een genezing van 6 - 12 weken. Het plan is om hem nu nog 2,5 week rust te geven zodat hij de 12 weken gehad heeft en daarna toch maar gewoon weer op te pakken.