Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yontheke schreef:Ik kan niet meer volgen met op iedereen te reageren
Ik zag interessante feiten over hooi verschijnen. Handig om te weten allemaal. Mijn boer heeft zijn eerste snede ook erg laat gemaaid en daar is zulk goed hooi vanaf gekomen dat hij dit jaar dus ook de prijs omhoog laat gaanMijn man heeft de pakken mee helpen opladen van het land.
Ik heb wel goed nieuws. Waar ik 3 weken geleden nog moest melden dat ik mijn paard in zou laten slapen is mijn mirakelpaard er weer bovenop. Hij staat nu al meer dan een week zonder pijnstilling en laat niets meer merken. Geen reactie meer op het zadel, geen plashouding meer als ik er op ga zitten.
Heb er maandagavond even opgezeten en stap, draf, galop op beide kanten en dan voelde na 9 weken niet eens zo beroerd. Ook zijn linkervoorvoet houdt het op de moment redelijk goed.
We denken nu dat het toch een spierscheur of een verrekking van de spieraanhechtingen geweest moet zijn. Daarvoor staat een genezing van 6 - 12 weken. Het plan is om hem nu nog 2,5 week rust te geven zodat hij de 12 weken gehad heeft en daarna toch maar gewoon weer op te pakken.

We zijn hard bezig met dingen opknappen steeds, echt heel leuk om alles steeds praktischer en mooier te zien worden.
en dan word ik weer bang.....misschien iemand hier die ze herkent?
weer terug van vakantie.

). Gisteren was ik met de jaarling wat aan het vrij werken in de weide, kwam ze even melden dat ze meedeed. Wilde ze best op commando in volledige vrijheid in draf achter me aan hollen. Dat is me nou nog nooit gebeurd, dat die vrijwillig in draf gaat alleen al, laat staan zonder halster of iets gewoon in de wei. Hoe het komt? Geen idee, ze loopt net als de vorige twee maanden gewoon in de wei met veulen. Sinds de bevangenheid in mei ook geen dierenarts meer nodig gehad, dus stiekem begin ik weer wat hoop te krijgen...
. Ben erg tevreden over hoe hij in elkaar zit, leuk getekend en precies het koppie van de moeder. Dat laatste, stiekem baal ik daarvan, in de zin van dat hij verkocht is. Ben zo weg van moeders hoofd, en dit is de enige van de 6 nakomelingen die niet het hoofd van de vader heeft. Toch wel leuk dat fokken, ben benieuwd of ik het uithou, 3 jaar zonder, pas over 4 jaar weer veulen(s) hier

.
(Let niet op de rommel die er nog in ligt, die moet natuurlijk nog weg