mentjuh schreef:Hier mag je alleen een mestplek van beton hebben op een gierput. Al het vocht loopt dus de gierput in. In een hoek zit een gat naar beneden.
Tegen bodem verontreiniging.
Je kan ook serieus een boete krijgen als de mest op t gras ligt als hij te vol is.
Ow echt? Heeft iedereen een gierput onder de mestplaat? Wel ideaal voor al het vocht. Bij ons loopt het zo de paddock op. Vocht loopt uit alle kieren. Deze bak staat op de paddock, maar de vorige stond op straat.
Maar goed, ik heb gezegd dat het vloeistof dicht moest zijn, maar de eigenaar beweerde dat het niet hoeft omdat het buiten gebied is....Ook goed. Zelf wil ik dat niet.
Qua palen ligt het ook aan de soort palen en hoe je ze erin slaat. Persoonlijk vind ik bij voorboren dat ze dieper moeten en vaak minder stevig staan, dan als ze erin geslagen worden.
Thuis hadden we aan beide kanten dat de schutting om waaide. Daar hebben we cement in de grond erbij gestort en dat staat bij elke storm als ene huis. Misschien zou ik dat bij hoekpalen bijv weer doen.